خبرگزاری کار ایران

المپیک ۲۰۱۶

ایران 0-3 روسیه؛ شاگردان لوزانو حریف ایتالیا در مرحله بعد شدند

تیم ملی والیبال ایران با شکست برابر روسیه به عنوان تیم چهارم از گروه خود در المپیک صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم ملی ایران که با کسب دو پیروزی مقابل کوبا و مصر صعود خود به مرحله یک چهارم نهایی بازی های المپیک را قطعی کرده بود، از ساعت 22:30 امروز (دوشنبه) در پنجمین و آخرین مسابقه خود در مرحله گروهی به مصاف روسیه رفت که در سه ست متوالی برابر این تیم مغلوب شد تا به عنوان تیم چهارم از گروه دوم به جمع هشت تیم پایانی این رقابتها صعود کند.

در ست اول بازیکنان ایران عملکرد بسیار خوبی در دفاع روی تور مقابل تیمی داشتند که در دفاع، صاحب سبک است اما در حمله به اندازه روسیه، موثر نبودند. ایران در طول بازی از حریف عقب بود اما در امتیاز 19 به حریف رسید. تاکید لوزانو در وقت استراحتی که در امتیاز 22 بر 20 به سود روسیه تقاضا کرد، هوشیاری در دفاع روی تور بود. تیم ایران در ست نخست این بازی مقابل تیم با انگیزه روسیه 25 بر 23 شکست خورد. 

اشتباهات بازیکنان ایران در ست دوم و افت روحی محسوس آنها باعث شد تا تدابیر لوزانو هم نتواند جلوی شکست آنها را بگیرد. تیم ایران در ست دوم 25 بر 16 شکست خورد.

بازی در ست سوم با برتری بازیکنان ایران شروع شد اما سرویس‌های خوب روس‌ها و حملات موثرتر آنها،‌ بازی را به تساوی کشاند. مهدی مهدوی، پاسور ثابت ایران در ست سوم بود. بازیکنان ایران، تلاش خود را کردند ولی تلاش آنها به اندازه انگیزه روس‌ها نبود. تیم ملی ایران در ست سوم هم با نتیجه 25 بر 20 شکست خورد.

به گزارش ایلنا، با این شکست، تیم ملی والیبال ایران در محله بعدی بازیها و برای صعود به جمع چهار تیم پایانی باید به مصاف ایتالیا، تیم اول گروه نخست برود. ایتالیا در مرحله مقدماتی تمام بازیهای خود را با برد شت سر گذاشت.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۰۱۱۰۶