خبرگزاری کار ایران

تکلیف اشکان چند روز دیگر مشخص می‌شود

سرمربی جدید العربی بعد از بازگشت این تیم از اردوی آلمان تکلیف دژاگه را مشخص خواهد کرد و ماندن کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در این تیم قطری با تردیدهای زیادی روبرو است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روزنامه الرای قطر، اشکان دژاگه که با العربی در اردوی آلمان به سر می‌برد، برای ملحق شدن به تیم ملی فوتبال ایران راهی ایتالیا شد تا تمرینات آمادگی خود را شروع کند.

دژاگه یک سال دیگر با العربی قرارداد دارد اما وضعیت ماندن و یا جدایی او از این تیم قطری با تردیدهای زیادی روبرو است. این در حالی است که او در اردوی آلمان العربی شرکت کرد و در همه دیدارهای دوستانه هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.

باشگاه العربی پیش از این اعلام کرد دژاگه را نمی‌خواهد و این بازیکن می‌تواند راهی تیم دیگری شود اما به نوشته روزنامه الرای قطر، سرمربی این تیم بعد از اردوی آلمان و بازگشت به قطر، تصمیم نهایی را درباره دژاگه خواهد گرفت و آن را به باشگاه اعلام می‌کند.

العربی در فصلی که گذشت نتوانست با جانفرانکو زولا نتایج خوبی به دست آورد و همین باعث شد تا هواداران به شدت خشمگین شوند و خواستار جذب بازیکنان جدید خارجی شوند. این تیم قطری با چهار بازیکن خارجی مورد علاقه خود مذاکره کرده است و به احتمال خیلی زیاد دژاگه از تیم جدا خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۰۱۱۸۹