خبرگزاری کار ایران

لوزانو: بازی قرن والیبال ایران را در پیش داریم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه با ایتالیا در یک چهارم نهایی المپیک، بازی قرن والیبال ایران است.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رائول لوزانو، در آستانه دیدار حساس تیم ملی والیبال ایران مقابل ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های المپیک گفت: باید اسم این مسابقه را بازی قرن والیبال ایران بگذاریم. برای والیبال ایران که برای نخستین بار به المپیک راه یافته و در همان حضور نخست خود به جمع هشت تیم برتر مسابقات رسیده است، این مسابقه بازی قرن است.

وی ادامه داد: دلیل اصلی اینکه این مسابقه را بازی قرن می‌نامم این است که می‌توانیم با پیروزی در این دیدار به نیمه نهایی المپیک برسیم و افتخارآفرینی کنیم.

لوزانو خاطرنشان کرد: نیازی نیست درباره انگیزه و روحیه بازیکنان و مربیان برای این مسابقه حرفی بزنیم زیرا همه سرشار از انگیزه هستند تا در این مسابقه به پیروزی برسند. البته باید حواس بازیکنان باشد که والیبال را با ذهن باز بازی کنند زیرا این مسئله کلید پیروزی مقابل ایتالیا است.

وی گفت: همه کارشناسان و رسانه‌ها شانس پیروزی ایتالیا را بیشتر از ایران می‌دانند و شاید اگر ده بار مقابل ایتالیا بازی کنیم، هفت یا هشت بار شکست بخوریم اما فردا مسابقه‌ای متفاوت است که باید برای پیروزی در آن تلاش کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۱۵۶۸