خبرگزاری کار ایران

عالیشاه: افتخار بازی کردن در پرسپولیس کمتر از تیم‌ملی نیست

عالیشاه گفت: ما همیشه عادل فردوسی پور را در هر شرایطی دوست داریم اما اینکه ایشان ما را دوست ندارد بحث دیگری است.

عالیشاه در چهارمین فصل حضورش در پرسپولیس و در شروع لیگ شانزدهم عملکرد خوبی در ترکیب پرسپولس داشت. کارشناسان معتقدند این امید عالیشاه آماده و سرحال می‌توانست در لیست جدید تیم ملی هم باشد اما بازهم نظر کی‌روش با کارشناسان در این مورد یکی نبود. صحبت‌های عالیشاه با خبرنگار ورزشی ایلنا را در ادامه می‌خوانید.

-با بازی‌هایی که از ابتدای فصل و البته فصل گذشته داشتی توقعات را حسابی از خودت بالا برده‌ای.

زمانی که توقعات از بازیکن بالا می‌رود، خود بازیکن هم توقع دیگری از خودش پیدا می‌کند. همه این مسائل دست به دست هم می‌دهد تا با انگیزه‌تر بازی کنیم و تلاش کنم که هر بازی نسبت به بازی قبل بازیکن بهتری باشم و عملکرد بهتری انجام دهم.

-با عملکردی که داشتی، انتظار می‌رفت در لیست جدید تیم ملی قرار داشته باشی. چرا دعوت نشدی؟

مثل هر بازیکنی آرزو دارم در خدمت تیم ملی کشورم باشم. من هم دوست دارم پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بپوشم و به فوتبال کشورم خدمت کنم اما بازی در پرسپولیس هم افتخار کمی نیست و کمتر از بازی کردن برای تیم ملی نیست. با بازیکنانی که در پرسپولیس حضور دارند و با تعداد هوادارانی که ما داریم تیممان کمتر از تیم ملی نیست. البته با این حال تا آخرین روز فوتبال بازی کردنم به دنبال این هستم که برای دقایقی پیراهن تیم ملی را بپوشم و به این تیم خدمت کنم.

-در تیم جوان شده پرسپولیس، از با تجربه‌ها به حساب می آیی. این مسئولیت برایت سنگین نیست؟

همه بازیکنان پرسپولیس به خوبی آگاه هستند که در چه تیم بزرگی حضور دارند. شما می‌‌بینید هر بازیکنی که چه فیکس و چه جایگزین به میدان می‌رود، با تمام وجود بازی می‌کند. این مسئله در خصوص بازیکنان قدیمی و نفراتی که این فصل به پرسپولیس آمده‌اند، صدق می کند. همگی به معنای واقعی کلمه نسبت به تیم احساس مسئولیت می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس با این تیم و هوادارانش زندگی می‌کنند. تمام خوشحالی و غم هواداران پرسپولیس با تیم محبوب‌شان است و همه ما این حقیقت را درک می‌کنیم و امیدوارم تا انتهای فصل همین روند را ادامه بدهیم و امید به خدا یک فصل خوب را نه تنها در لیگ برتر، بلکه در جام حذفی و آسیا داشته باشیم.

-پرسپولیس صدرنشین است و زیبا بازی می‌کند اما در آنالیز حرکات تیمی برنامه 90 این هفته اثری از کارهای شما  نبود. همچنین در تیم منتخب هفته تنها سیدجلال حسینی از پرسپولیس حضور داشت. از این قضیه ناراحت نشدید؟

ما همیشه عادل فردوسی پور را در هر شرایطی دوست داریم اما اینکه ایشان ما را دوست ندارد بحث دیگری است. برای خودم به شخصه این موارد ذهنم را درگیر نمی‌کند. من وظیفه‌ام را در قبال پرسپولیس انجام می‌دهم. زمانی که قراردادم را با پرسپولیس تمدید کردم، جایزه‌ام را از هواداران گرفتم که خیلی به من لطف داشتند و از هر طریقی که می‌شد از من می‌خواستند که برای فصل آینده هم در این تیم بمانم. هواداران می بینند که بازیکنان چه زحمتی می‌کشند و فکر می‌کنم همین برای من و بقیه بازیکنان کافی باشد.

-پرسپولیس قهرمانی لیگ پانزدهم را روی تفاضل گل از دست داد. هنوز می‌بینیم فرصت های گل خوبی را از دست می‌دهید.این موضوع نگران کننده نیست؟

اگر اشتباه نکنم پرسپولیس از 40 بازی اخیر خود در 39 بازی گل زده است. این قضیه خیلی مهم و نشان‌دهنده کار خوب تیم ما است و مشخص است که ما به اهمیت گل‌زنی واقف هستیم اما خب باید روی نقاط ضعف و قوت تیم بیشتر کار کرد تا این در نگرانی هم برطرف شود.

-با شروع مجدد بازی‌ها،پیش دربی شما برابر تراکتورسازی در تبریز به میدان می‌روید اما شرایط برای حریف ساده تر است.

3 امتیاها تفاوتی ندارد که در کدام شهر و چه ورزشگاهی به دست آید. امید به خدا با تمریناتی که کادر فنی طراحی خواهند کرد با دست پر از تبریز و بازی مقابل تراکتورسازی برخواهیم گشت و با روحیه مناسبی به سمت دربی حرکت خواهیم کرد.

 

کد خبر : ۴۰۱۵۹۴