خبرگزاری کار ایران

اشکانی: قاسم رضایی با نیمی از قدرت خود به مدال برنز رسید/نباید زحمات بنا را فراموش کنیم

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی: نباید زحمات محمد بنا را نادیده گرفت و همواره باید قدردان تلاش‌های او باشیم.

علی اشکانی، نایب قهرمان کشتی فرنگی جهان در خصوص کشتی‌های قاسم رضایی در رقابت‌های المپیک ریو که توانست مدال برنز وزن 98- کیلوگرم را به دست آورد می‌گوید: قاسم رضایی کشتی‌گیر قدرتمندی است که مدال طلای المپیک را در کارنامه خود دارد. متاسفانه در این دوره از رقابت‌های المپیک او نتوانست همانند گذشته با قدرت کشتی بگیرد. شاید بتوان گفت که قاسم رضایی با نیمی از قدرت خود مدال برنز را به دست آورد.

 او ادامه می‌دهد: قاسم رضایی در حالی به مدال برنز دست یافت که دچار افت شدیدی شد. او تاکنون چنین امتیازاتی به هیچ حریفی نداده بود. در تایم دوم از رقابت آخر، قاسم رضایی توانست امتیازات عقب مانده را جبران کند و به مدال برنز دست یابد تا تیم ملی کشتی فرنگی با دو مدال به کشور باز گردد.

سرمربی تیم ملی نوجوانان کشتی فرنگی ایران در خصوص عملکرد محمد بنا می‌گوید: خانواده کشتی فرنگی باید بداند که محمد بنا چقدر برای شاگردانش زحمت کشیده است. او به تنهایی در المپیک ریو بار کشتی فرنگی را به دوش کشید. او در این رقابت‌ها جای چهارنفر برای شاگردانش تلاش کرد. در چنین وضعیتی کسب دو مدال برنز نتیجه خوبی است. نباید زحمات او را نادیده گرفت و همواره باید قدردان تلاش‌های او باشیم. المپیک ریو به اتمام رسید. ما باید با یک تیم جدید و همچنین کادر فنی جدید که محمد بنا در راس آن قرار دارد یک تیم جوان و با قدرت برای المپیک 2020 آماده کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۱۶۰۷