خبرگزاری کار ایران

علیرضا حقیقی از ماریتیمو جدا شد

روزنامه رکورد پرتغال از جدایی علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ماریتیمو به‌دلیل عدم تفاهم با پائولو سزار، سرمربی برزیلی این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی ایران پس از هشت ماه حضور در تیم ماریتیموی پرتغال امروز (چهارشنبه) قراردادش را با این تیم لغو می‌کند.

روزنامه رکورد پرتغال با انتشار این خبر نوشته است: «امروز شوک بزرگی به تیم ماریتیمو وارد می‌شود و علیرضا حقیقی قرارداد خود را که سه فصل دیگر از آن باقی مانده است، لغو خواهد کرد».

علیرضا حقیقی در نیم‌فصل دوم فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به تیم ماریتیمو پیوست و در چهار بازی به میدان رفت. او در دیدار فینال جام حذفی پرتغال نیز درون دروازه ماریتیمو ایستاد.

روزنامه پرتغالی رکورد تأکید کرده است که علیرضا حقیقی انتظار داشت دروازه‌بان اصلی تیم ماریتیمو در فصل جدید لیگ برتر پرتغال باشد، اما پائولو سزار، سرمربی برزیلی این تیم از عملکرد او در تورنمنت لاس‌پالماس راضی نبود و گوتاردی 31 ساله، دروازه‌بان هموطنش را استخدام کرد. انتخاب گوتاردی باعث شد تا علیرضا حقیقی قید ادامه همکاری با تیم ماریتیمو را بزند و تصمیم به لغو قراردادش بگیرد.

باشگاه ماریتیموی پرتغال قصد دارد تا با توجه به جدایی علیرضا حقیقی دروازه‌بان جدیدی را جذب کند تا در کنار گوتاردی و چارلس برزیلی قرار بگیرد.

 

کد خبر : ۴۰۱۶۴۲