خبرگزاری کار ایران

هشدار برانکو به طارمی؛ به فکر خودت باش نه رضاییان

برانکو گفت: طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. خوشحالم او برای تیم و همبازیانش نگران است ولی به خودش بپردازد و قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از تمرین صبح امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره تعطیلی لیگ و آغاز تمرینات سرخپوشان صحبت کرد. او در مورد وضعیت و شرایط تیمش با شروع تعطیلات گفت:«می‌توانیم شروع فصل را برای خودمان خوب تلقی کنیم چون ۱۰ امتیاز داریم. آنچه باعث شادی ماست، نحوه بازی تیم است. بازیکنان از هفته اول فرم خوب خود را نشان دادند و از آنها راضی هستم. در تعطیلات هم انتظار داریم به بهترین نحو از زمان استفاده کنیم. الان شروع فصل است. مهمترین مسئله این است که از حالا خوب بازی کنیم. این بازی خوب هم تا الان با امتیاز همراه بوده است. طبیعی است که حریفان هم اینطور نمی‌مانند و در جدول بالا می‌آیند. ما خیلی خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. خوشحالم ۶ ملی پوش داریم. البته یک مقدار از حضور انصاری در تیم ملی متعجبم چون او در ایفمارک تست پزشکی داد!»

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا قرار بود بازیکنان ملی پوش باشگاهی در ایفمارک تست پزشکی ندهند؟ گفت: «اینطور گفته بودند.»

پرسپولیس در 4بازی اول عملکرد خیلی خوبی داشته اما یکی از نقاط ضعف این تیم افت در دقایق پایانی بوده است. برانکو در مورد این افت گفت:«روش بازی ما پرسینگ و دویدن زیاد است. طبیعی است که این روش باعث خستگی می‌شود. ما باید در نیمه اول چهار پنج گل بزنیم که این اتفاق رخ نداده است.»

برانکو درباره خراب شدن موقعیت‌های پرسپولیس توسط مهاجمان این تیم هم ادامه داد:« این مشکلی است که مدام در تیم ما وجود دارد. مهدی طارمی هنوز آماده نیست. مهم این است که شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم. گل هم با کار و کار و کار به دست خواهد آمد.»

وی همچنین در خصوص اینکه مهدی طارمی از طرف رضائیان پیغام داده حاضر است بدون شرط به پرسپولیس بیاید، گفت: «دیگر کاری به این موضوع نداریم. طارمی هم لطف کند به کار خودش برسد و سعی کند روز به روز بهتر شود. خوشحالم او برای تیم و همبازیانش نگران است ولی به خودش بپردازد و قبل از هر چیزی به فکر خودش باشد. درباره رامین هم همه چیز مشخص است.»

سرمربی پرسپولیس در خصوص دعوت طارمی به تیم ملی با وجود ناآماده بودن، گفت:«بازی در تیم ملی برای هر بازیکنی بزرگترین افتخار و هدف غایی است. طبیعی است که طارمی در تیم ملی انگیزه مضاعف دارد. آنها وقت زیادی هم برای آماده سازی دارند. امیدوارم در این مدت هم طارمی عقب افتادگی آماده سازی خود را جبران کند. آن موقع موثر بودنش بستگی به بازی او دارد. قطعا در تیم ملی برنامه خوبی برای مهدی هست. انتظار دارم او کاملا آماده باشد.»

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه پرسپولیس بعد از شروع لیگ سه بازی سخت درپیش دارد، گفت: «ما سه بازی بسیار بسیار مهم در پیش داریم ولی متاسفانه ۶ بازیکن ما شاید یکی دو روز قبل از بازی با تراکتورسازی از تیم ملی برگردند. آنها یک ماه با ما نیستند و سپس سفر طولانی از چین به تهران خواهند داشت. تفاوت ساعت چین با ایران هم مشکل ساز است.»

برانکو در پاسخ به این سئوال که آیا برای تعویق این بازی درخواستی داده است یا خیر؟ گفت:«هیچ درخواستی نداشتیم چون بعد از سه بازی لیگ دوباره این رقابتها تعطیل می شود.»

وی درباره اینکه چرا «گولچ» در ترکیب پرسپولیس جایی ندارد، گفت: «تیم تا الان خوب بازی کرده است و نمی‌توانیم به ترکیب تیم برنده دست بزنیم.»

 

کد خبر : ۴۰۱۶۴۶