خبرگزاری کار ایران

انریکه: بازیکنان دست از غافلگیری من برنمی‌دارند

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل سویا در دیدار برگشت سوپرکاپ به تمجید از شاگردانش پرداخت.

به گزارش ایلنا، لوئیس انریکه در پی پیروزی 3 بر صفر بامداد امروز (پنچشنبه) شاگردانش برابر سویا در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت قهرمانی این تیم را با نتیجه 5 بر صفر رقم زد، گفت: برد خوبی مقابل حریف بزرگی بود. بازیکنان ما با انگیزه بالایی در این دو دیدار جنگیدند و رضایت بالایی از تیمم دارم چون حتی اجازه باز شدن دروازه‌مان را به سویا ندادیم.

وی افزود: به نظرم نتیجه عادلانه‌ای رقم خورد. حالا باید روی بازی شنبه شب خود مقابل رئال‌بتیس تمرکز کنیم، جایی که فصل جدید لالیگا را به عنوان قهرمان آغاز می‌کنیم و به دنبال دفاع از عنوان قهرمانی‌مان هستیم.

او در تمجید از هافبک ترکیه‌ای خود که دو گل اول آبی‌و‌اناری‌ها را در این دیدار به ثمر رساند، اظهار داشت: از عملکرد آردا توران واقعاً رضایت دارم. این خیلی خوب است که بدانیم او حتی توانایی بازی در خط حمله را هم دارد.

وقتی از انریکه پرسیده شد که «چرا برخی بازیکنان‌تان را خارج از ترکیب اولیه گذاشتید؟» او اینطور پاسخ داد: ما فصل طولانی در پیش داریم و به تمامی بازیکنان‌مان نیاز داریم‌، نه‌تنها فقط 11 بازیکن اصلی‌مان! همه بازیکنان باید باید در راه رسیدن به اهداف‌مان درگیر باشند.

سرمربی بارسلونا در این خصوص اظهار داشت: احساس می‌کنم خیلی خوش‌شانسم، اما باید از تمامی بازیکنان فوق‌العاده‌ای که در اختیار دارم، تشکر کنم. آنها هیچ گاه دست از غافلگیر کردن من برنمی‌دارند و در هر جلسه تمرینی و در هر بازی چیزی برای سورپرایز کردن من دارند. آنها منحصر به فرد و متفاوت هستند.

 

کد خبر : ۴۰۱۸۸۳