خبرگزاری کار ایران

جزئیات قرارداد پادوانی با استقلال؛ یک بند ویژه

با توجه به اینکه پادوانی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و احتمال دارد بعد از حضور این بازیکن در استقلال، اصفهانی‌ها بخواهند مشکلی برایش به وجود بیاورند بند ویژه‌ای قرار است در قراردادش گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، همه چیز برای استقلالی شدن پادوانی مهیا شده است و قرارداد این بازیکن برای امضا آماده است. با این حال، استقلالی‌ها که از بعضی اتفاقات نقل و انتقالات راضی نیستند، سعی دارند در جذب بازیکن جدید هیچ اشتباهی انجام ندهند. پادوانی در حال حاضر با سپاهان قرارداد دارد اما در لیست مازاد این تیم قرار گرفته و این بازیکن بنا به خواست مسئولان سپاهان با استقلال خوزستان مذاکره کرده بود. با این حال او بعد از اطلاع از پیشنهاد آبی‌های پایتخت قید رفتن به خوزستان را زد.

مدافع برزیلی برخلاف توافق قبلی مبلغ بیشتری درخواست کرد و هم از خوزستانی‌ها خواست درصد بیشتری را در پیش پرداخت به او بدهند. با توجه به این که پادوانی با باشگاه سپاهان قرارداد دارد و احتمال دارد بعد از حضور این بازیکن در استقلال، اصفهانی‌ها بخواهند مشکلی برایش بوجود بیاورند بند ویژه‌ای قرار است در قراردادش گذاشته شود.

در این بند نوشته شده اگر باشگاه قبلی پادوانی یعنی سپاهان، شکایتی از او انجام بدهد و یا مشکلی ایجاد شود قرارداد مدافع برزیلی با استقلال به صورت یک طرفه فسخ شده و او باید غرامتی هم به آبی‌ها بپردازد.

البته مدیربرنامه‌های پادوانی به استقلالی‌ها اطمینان کامل داده که مشکلی برای حضور این برزیلی در این تیم وجود ندارد. همین قول هم باعث شده مسئولان استقلال برای این بازیکن درخواست صدور آی‌تی‌سی کنند.

احتمالا امروز یا فردا، مدیربرنامه‌های پادوانی به باشگاه استقلال می‌رود تا قرارداد موکل برزیلی‌اش را از طرف او امضا کند. پیش‌بینی می‌شود پادوانی تا پایان هفته در تمرینات استقلال حاضر شود.

 

کد خبر : ۴۰۲۴۵۲