خبرگزاری کار ایران

طلایی: مدال نقره المپیک با ارزش است/رضا یزدانی باید به حقش برسد

طلایی با اشاره به تلاش قاسمی در دیدار فینال می‌گوید: مدال نقره المپیک مدال با ارزشی است که توسط کمیل قاسمی به دست آمد.

محمد طلایی، سرمربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد ایران، در خصوص نتایج به دست آمده توسط آزاد کاران در رقابت‌های المپیک به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گوید: ملی پوشان تیم ملی کشتی آزاد در رقابت‌های المپیک کشتی‌های رضایت‌بخشی گرفتند. آنها هرچه در توان داشتند رو کردند. از چهار آزادکاری که روی تشک رفته‌اند سه مدال کسب کردیم و در روز سوم این رقابت‌ها هم امید کسب مدال داریم.

او در خصوص رقابت‌های کمیل قاسمی، دارنده مدال نقره وزن 125- کیلوگرم رقابت‌های المپیک ریو می‌گوید: کمیل قاسمی شانس کسب مدال طلا را داشت. او در المپیک قبل هم مدال برنز به دست آورده بود و یکی از مدعیان این وزن محسوب می‌شد. نباید فراموش کرد که حریف ترک کمیل یکی از قدرتمندترین کشتی‌گیران حال حاضر جهان است، او دو مدال طلای جهان را در کارنامه خود دارد. مدال نقره المپیک مدال با ارزشی است که توسط کمیل قاسمی به دست آمد.

طلایی به کشتی‌های علیرضا کریمی، کشتی‌گیر وزن 86- کیلوگرم تیم ملی ایران اشاره و خاطر نشان می‌کند: با توجه به اینکه کریمی یکی از چهره‌های جوان ما محسوب می‌شود، کشتی‌های خوبی گرفت تا حدی که ما را به کسب مدال امیدوار کرد، اما در رقابت خود برابرحریف آمریکایی شکست خورد. کریمی کشتی‌گیر قدرتمندی است که در آینده می‌تواند کشتی‌های خوبی برای ما بگیرد و افتخار آفرینی کند.

مربی تیم ملی جوانان کشتی آزاد در مورد کشتی‌های امروز نمایندگان ایران در رقابت‌های المپیک می‌گوید: در آخرین روز از رقابت‌های کشتی آزاد المپیک ما دو نماینده خواهیم داشت. رضا یزدانی یکی از فنی‌ترین کشتی‌گیران جهان محسوب می‌شود. او در رقابت‌های المپیک لندن یکی از شانس‌های کسب مدال طلا محسوب می‌شد ولی با مصدومیت به وجود آمده از دور رقابت‌ها کنار رفت. امیدواریم تا رضا یزدانی در المپیک ریو به حق خود برسد و با مدال به کشور باز گردد.

طلایی به میثم نصیری اشاره و خاطر نشان می‌کند: نصیری اولین المپیک خود را تجربه می‌کند. او کشتی‌های خود را بدون استرس برگزار خواهد کرد و با توجه به نوع کشتی نصیری می‌توان امید مدال خوش رنگی از او داشت.

 

کد خبر : ۴۰۲۷۴۷