خبرگزاری کار ایران

نشست هماهنگی دیدار ایران - قطر برگزار شد

نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال برای برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر با حضور دبیرکل فدراسیون برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جلسه نشست هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در محل روابط عمومی فدراسیون برگزار شد و علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون در این نشست خطاب به مسئولان برگزاری مسابقات گفت: روز 11 شهریورماه میزبان تیم ملی فوتبال قطر در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه هستیم. برهمین اساس باید برنامه‌ریزی‌های خود را در راستای برگزاری هر چه بهتر این دیدار طراحی و به مرحله اجرا برسانیم.

وی ادامه داد: حمایت صددرصدی خود را از تیم ملی فوتبال کشورمان  اعلام داشته و به بهترین نحو برای برگزاری این مسابقه تلاش می‌کنیم. این دیدار شرایط خاص خود را دارد و باید در راستای هر چه بهتر برگزار شدن آن اقدام کنیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار است تا رئیس فدراسیون فوتبال قطر، رئیس و دبیر کل LOC برگزار کننده مسابقات جام جهانی 2022 به ایران بیایند تا علاوه بر تماشای این دیدار در خصوص مسائل فوتبال و همچنین شرایط برگزاری رقابت‌های مختلف به بحث و بررسی بپردازیم.

در ادامه این نشست اعضا درباره محل اسکان تیم‌ها، شرایط حضور رسانه‌ها، بازاریابی، مسائل پزشکی، برگزاری مسابقات، حضور مسئولان برگزاری این دیدار  از سوی AFC و اسکورت تیم‌ها  و همچنین موارد مختلف به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

دیدار ایران و قطر در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه را چهار داور سریلانکایی قضاوت خواهند کرد. همچنین ناظر بازی از مالزی و ناظر داوری از کشور سنگاپور است.

کد خبر : ۴۰۳۷۶۲