خبرگزاری کار ایران

پیام تشکر وزیر ورزش و جوانان از رهبر معظم انقلاب اسلامی

وزیر ورزش و جوانان در پیامی از رهبر معظم انقلاب اسلامی بابت صدور پیام امید آفرین ایشان خطاب به قهرمانان و ورزشکاران کاروان ورزشی حضرت امام رضا (ع) تشکر کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی )

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با تجدید احترام و ارادت؛ بدینوسیله مراتب سپاس و تشکر خود و جامعه ورزش ایران اسلامی را از صدور پیام ارزشمند و امید آفرین حضرتعالی خطاب به قهرمانان و ورزشکاران کاروان ورزشی حضرت امام رضا (ع) در بازی های المپیک ریو 2016  تقدیم می دارم. 

به یقین پیام محبت آمیز رهبری معظم انقلاب اسلامی به ورزشکاران حاضر در این دوره از بازی ها، نشانه بارزی از حسن نظر و رضایت معظم له نسبت به حضور و عملکرد نمایندگان ملت بزرگ ایران در این آوردگاه ورزشی بین المللی بوده است. به ویژه آنکه در  این پیام  به حضور فرهنگی و افتخارآمیز بانوان ورزشکار نیز در این عرصه به طور موکد اشاره فرموده و تلاش آنان را به عنوان نشانه ای افتخار آمیز مورد تایید و عنایت قرار داده اید.

جامعه ورزش  ایران ضمن افتخار و مباهات به اینکه توانسته است با حضور فرهنگی و موثر خود در این بازی‌ها، موجبات رضایت و خشنودی ملت بزرگ ایران و مقام عظمای ولایت را کسب نماید احساس غرور مضاعفی دارد و امیدوار است که بتواند در گام های بعدی و در بازی‌های آسیایی 2018 و بازی‌های المپیک 2020 با برنامه ریزی دقیق تر نتایج درخشان تری را  برای کشور عزیزمان رقم بزند.                                 

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته                                                        

محمود  گودرزی

 

کد خبر : ۴۰۳۸۱۳