خبرگزاری کار ایران

دیدار استقلالی‌ها با یادگار امام (ره) +عکس

امروز (سه‌شنبه) جمعی از بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی آبی‌های پایتخت جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در مرقد ایشان حاضر شدند و پس از آن به ملاقات یادگار ایشان، حجت الاسلام سید حسن خمینی رفتند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  سایت رسمی باشگاه استقلال، امروز ظهر (سه‌شنبه) جمعی از بازیکنان، کادرفنی و کادر مدیریتی آبی‌های پایتخت جهت تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل در مرقد ایشان حاضر شدند و پس از آن به ملاقات یادگار ایشان، حجت الاسلام سید حسن خمینی رفتند.

در این ملاقات صمیمانه، ابتدا سید رضا افتخاری سرپرست باشگاه استقلال درباره وضعیت استقلال صحبت کرد و بعد از او علیرضا منصوریان صحبت‌هایی را از طرف استقلالی‌ها مطرح کرد و با بیان اینکه آبی‌ها تیم جوانی را ساخته‌اند گفت: ما یک تیم جوان و خوب را آماده کرده‌ایم و تلاش داریم از بازی با ماشین‌سازی یک تیم با صلابت را روانه رقابت‌ها بکنیم.

بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی صحبت کرد. ایشان در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به علاقه‌شان به فوتبال گفت: فوتبال برای خانواده ما یک امر قدیمی نوستالژیک است. من همیشه ورزش را از کودکی دنبال می کردم و بیش از چیزی که فکر می کنید برای بازی‌های این دو تیم (استقلال و پرسپولیس) به ورزشگاه رفتم. به شخصه معتقدم که هر وقت فوتبال حرکت کرده، ورزش هم پیشرفت داشته است. پیشرفت در فوتبال نشاط اجتماعی می آورد و درحال حاضر معتقدم که آفت دو تیم حاشیه هاست. یک مقدار از این حواشی با توجه به این جمعیتی که دل بسته به استقلال و پرسپولیس هستند، طبیعی است. به هرحال شرایط این دو تیم با دیگر تیم‌ها که هواداران زیادی ندارند فرق دارد.

وی در ادامه با تمجید از علیرضا منصوریان و تقدیر از تلاش مظلومی و قلعه‌نویی در استقلال، اضافه کرد: آقای منصوریان از دورانی که هافبک بود، بازیکن خوب و بی حاشیه و اخلاقی بود. در دو فصل قبل ایشان نشان داد که استعداد مربیگری دارند و در نتیجه گیری هم موفق بودند. جا دارد یاد کنیم از آقایان مظلومی و قلعه نویی و دیگر مربیان خوبی که در استقلال زحمت کشیدند.

یادگار امام راحل در ادامه درباره وضعیت فعلی استقلال صحبت کرد و گفت: نتیجه در هفته‌های ابتدایی خیلی مهم نیست اما برای عبور از این وضعیت باید خود کادرفنی و بازیکنان تلاش کنند. استقلال از مربیان خوب و بازیکنان خوبی برخوردار است که میتوانند به این تیم کمک کنند مثلا آقای عبداللهی روی نیمکت استقلال، انسان بزرگ و فنی هستند. سستی در گام های اول را می شود پشت سر گذاشت اما نباید دستخوش حواشی شد. به اطمینان صحبت‌های آقای منصوریان بیشتر دل می بندیم به آینده و امیدوارم بتوانید روزهای خوبی را فراهم کنید.

 

کد خبر : ۴۰۳۸۱۸