خبرگزاری کار ایران

زهیوی: با این تماشاگران هیچ تیمی در آزادی نمی‌تواند ما را آزار دهد/ شانس تیم ملی زیاد است

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید شانس تیم ملی برای صعود به جام جهانی با تلاشی که صورت گرفته بسیار زیاد است.

به گزارش  ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مهدی رحیم زهیوی درباره شرایط تیم ملی در اردوی ایتالیا گفت: اردو خیلی خوب بود. با تمرینات انجام شده از نظر آمادگی جسمانی در بهترین شرایط قرار داریم. خوشبختانه سطح اردو  بسیار بالاتر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم. هر روز صبح و بعد از ظهر کار می‌کنیم تا بتوانیم در شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی با بهترین شرایط کارمان را آغاز کنیم.

وی افزود: انگیزه‌ای بین اعضای تیم و تک تک کادر و بازیکنان خیلی زیاد است. وقتی بازیکنان انگیزه به وجود آمده از سوی کادر فنی را می‌بینند، متوجه می‌شوند که باید در تیم ملی بهترین بود و با بهترین کیفیت تمرین کرد. شاید من قبل از حضورم در اردوی  تیم ملی کمتر تلاش می‌کردم، اما با کارهایی که در تیم ملی انجام می‌شود، متوجه شده‌ام که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید بیشتر و بیشتر تلاش کرد و انگیزه داشت. فوتبال خیلی حرفه‌ای‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنیم و باید خیلی بیشتر تلاش کنیم. امیدوارم چه من باشم، چه نباشم تیم ملی بتواند به جام جهانی صعود کند.

مهاجم ملی‌پوش تیم استقلال خوزستان در پاسخ به این سؤال که چقدر امید دارد در فهرست نهایی تیم ملی قرار بگیرد، اظهار داشت: من قبل از این در اردوی تهران حضور داشتم، اما مصدوم شدم. در این اردو هم تمام تلاشم را انجام می‌دهم. اگر برای فهرست نهایی انتخاب شدم که انتخاب شدم، اما اگر در فهرست نبودم تلاشم را بیشتر می‌کنم تا دوباره به تیم ملی برگردم.

زهیوی با تمجید از فضای دوستانه در تیم ملی گفت: من باید در اینجا اسم بیاورم. قبلاً که فقط بازی‌های تیموریان را از تلویزیون یا در زمین می‌دیدم، فکر نمی‌کردم که چنین شخصیت بزرگی داشته باشد، اما اکنون که در کنار او هستم می‌بینم که چه بازیکن بزرگ و با شخصیتی است. اعتقاد دارم خدا می‌داند که به چه کسی بزرگی بدهد. یا دژاگه، منتظری و سیدجلال حسینی هم چنین شرایطی دارند و بزرگ فوتبال ما به حساب می‌آیند. امیدوارم یک روزی بتوانم جا پای این بازیکنان بگذارم.

وی درباره دیدار مقابل قطر اظهار داشت: با تمرینات و تلاشی که بین کادر و بازیکنان دیده‌ام، شانس موفقیت تیم ملی را در دو بازی آیند بسیار زیاد می‌بینم، هرچند که از الان زود است بخواهیم درباره صعود صحبت کنیم. به هر حال همه تیم‌های آسیایی چهار سال زحمت کشیده‌اند تا بتوانند سهمیه حضور در جام جهانی را بگیرند. با این همه ما هم ایران هستیم و تمام تلاش‌مان را برای شادی مردم انجام خواهیم داد.

زهیوی در پایان با اشاره به نقش هواداران در بازی‌های آینده تیم ملی گفت: هواداران برای تیم ملی خیلی مهم هستند. آنها یار دوازده ما خواهند بود. من این را با قاطعیت می‌گویم که در آسیا هیچ کشوری مثل ایران تماشاگران غیور ندارد و هیچ تیمی نمی‌تواند با این تماشاگران ما را در ورزشگاه آزادی اذیت کند. امیدوارم همه هواداران یازدهم شهریور به ورزشگاه آزادی بیایند و به تیم ملی کمک کنند.

 

کد خبر : ۴۰۳۹۶۰