خبرگزاری کار ایران

دلیل عصبانیت کریمی و پوشیدن شماره 25 چه بود؟

علی کریمی را در این سال‌ها با شماره 8 می‌شناسیم و او در هر تیمی که بازی کرده حتی در بازی‌های دوستانه شماره 8 را برتن کرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، معضل لباس به یکی از معضلات اصلی فوتبال و ورزش ایران تبدیل شده است! ظاهرا قرار نیست هیچ مسابقه و هیچ تورنمنتی برگزار شود، بدون اینکه حاشیه‌هایی در مورد لباس‌ ورزشکاران به‌وجود نیاید. بازی ستارگان هم از این قاعده مستثنی نبود و مشکلات به حدی بود که باعث اعتراض شدید علی کریمی شد. علی کریمی را در این سال‌ها با شماره 8 می‌شناسیم و او در هر تیمی که بازی کرده حتی در بازی‌های دوستانه شماره 8 را برتن کرده است. علی کریمی پیش از بازی ستارگان چون دیر به تیم ملحق شده  و شماره 8 را هم مهدی هاشمی‌نسب در تمرینات برتن کرده بود اعلام کرد که برای احترام به هادی نوروزی شماره 24 را می‌پوشد. با این حال کریمی در نهایت با شماره 25 برای ستارگان ایران بازی کرد. اتفاقی که باعث عصبانیت این بازیکن شد. اما دلیل این اتفاقات چه بود؟

کریمی قصد داشت در رختکن قبل از بازی پیراهن شماره 24 را بپوشد اما به دلیل این که پیراهن آن سایز اسمال بود و شورت ورزشی‌اش سایز ایکس لارج نتوانست این‌کار را انجام دهد. او در نهایت با عصبانیت مجبور شد شماره 25 را برتن کند. نکته جالب دیگر این بود که در نهایت هاشمی‌نسب هم نتوانست شماره 8 را بپوشد چون روی پیراهن شماره 8 نام هنرمندی نوشته شده بود که اصلا در این بازی حضور نداشت. در نهایت هاشمی‌نسب هم با شماره 4 بازی کرد تا تیم ستارگان ایران دو شماره مهم یعنی 8 و 24 را نداشته باشد.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۴۵۵۴