خبرگزاری کار ایران

تلاش پرسپولیسی‌های تیم ملی برای آشتی هواداران با کی‌روش

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به خوبی می‌دانند دعوای کی‌روش و برانکو و اتفاقاتی که بعد از آن افتاد اگر روی هواداران تاثیر بگذارد تیم ملی متحمل ضرر سنگینی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با نزدیک شدن به بازی تیم ملی ایران مقابل قطر شاهد مصاحبه‌های بازیکنان پرسپولیس هستیم. پیش از این که تیم ملی از اردوی ایتالیا بازگردد چند بازیکن از جمله جلال حسینی مصاحبه کرده و از هواداران پرسپولیس درخواست کردند که برای بازی تیم ملی به ورزشگاه آمده و از تیم کی‌روش حمایت کنند. این مصاحبه‌ها با بازگشت بازیکنان ادامه پیدا کرده و بقیه پرسپولیسی‌های ملی‌پوش هم درخواست‌های مشابهی را مطرح کرده‌اند.

بازیکنان و کادرفنی تیم ملی به خوبی می‌دانند  دعوای کی‌روش و برانکو و اتفاقاتی که بعد از آن افتاد اگر روی هواداران تاثیر بگذارد تیم ملی متحمل ضرر سنگینی خواهد شد. شایعاتی که در مورد تصمیمات کی‌روش برای ضربه زدن به پرسپولیس شنیده می‌شود از جمله دعوت از بازیکنان این تیم به اردوی ایتالیا بیشتر از بازیکنان استقلال و همچنین نقش او در جدایی بازیکنان این تیم در فصل نقل و انتقالات  می‌تواند باعث واکنش منفی هواداران پرسپولیس شود. این واکنش منفی با عدم حضور در ورزشگاه و یا اتفاقات حاشیه‌ای روی سکوها نشان داده خواهد شد که در هر صورت به تیم ملی در این بازی‌های حساس ضربه خواهد زد. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیسی تیم ملی تلاش زیادی انجام می‌دهند تا جو را تلطیف کرده و قبل از بازی با قطر هواداران این تیم را با تیم ملی آشتی دهند و با تمام قوا در بازی‌های خانگی از میهمانان خود پذیرایی کنند.

 

 

کد خبر : ۴۰۴۵۸۶