خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

ناراحتی چند دقیقه‌ای استقلالی‌ها از مصدومیت رحمتی

asdasd
کد خبر : ۴۰۴۶۸۸

در تمرین امروز استقلال، دروازه‌بان این تیم مصدوم شد اما در نهایت به کارش ادامه داد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال تهران امروز از ساعت 18 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. 

دکتر نوروزی که به تازگی از المپیک ریو بازگشته بود با استقبال بازیکنان استقلال همراه شد.

بازیکنان از ساعت 18 وارد زمین شدند و زیر نظر منصوریان به حرکات کشش و نرمشی روی آوردند. در ادامه بازیکنان حدود 15 دقیقه مشغول بازی هندبال شدند.

یعقوب کریمی هافبک چپ استقلالی‌ها به دلیل مصدومیت امروز چند دقیقه با پزشک استقلال صحبت کرد و دکتر ستوده به اواطمینان داد که نگران مصدومیت پای خود نباشد چرا که پارگی در آن دیده نشده است. کریمی چند دقیقه پس از صحبت با پزشک تیم استقلال، تمرین استقلال را ترک کرد.

دروازه‌بانان امروز زیر نظر حمید بابازاده مربی‌ دروازه‌بان‌ها تمرینات خود را دنبال کردند. در حاشیه تمرین دروازه‌بان‌ها در یک صحنه مهدی رحمتی دچار مصدومیت از سمت شانه چپ شد که دقایقی کادر فنی استقلال از این موضوع ناراحت شدند که شاید رحمتی دچار مصدومیت شده است اما کاپیتان استقلال فقط دچار مصدومیت جزیی شده بود و سپس به تمرینات خود ادامه داد.

پس از تمرین هندبال بازیکنان زیر نظر کادر فنی استقلال به 4 گروه تقسیم شدند و تنیس فوتبال بازی کردند. 

علیرضا منصوریان در اواسط تمرین از تمرینات جدا شد و با بهتاش فریبا مدیر فنی تیم استقلال و نصرالله عبداللهی سرپرست تیم استقلال نشست 30 دقیقه‌ای برگزار کردند.

علی قربانی هم در اواخر تمرین به خاطر مصدومیت جزئی از بازیکنان جدا شد و به سمت رختکن رفت.

آبی‌پوشان فردا از ساعت 18 تمرین خود را برگزار خواهند کرد و سپس روز یکشنبه در یک دیدار تدارکاتی به مصاف راه‌آهن خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز