خبرگزاری کار ایران

مایلی کهن: امروز فوتبال گیلان پیروز شد

محمد مایلی‌کهن گفت: برزیل 7 گل در جام جهانی از آلمان خورد، شاید این از نظر ما یعنی سوپر فاجعه اما فوتبال همین است. نباید برد حریف را لوث کنیم.

به گزارش ایلنا، محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل سپیدرود رشت در نشست خبری گفت: در نیمه اول خوب بازی را شروع کردیم و در دقایق اول هم یک پنالتی به دست آوردیم که اگر آن پنالتی گل می‌شد روند کار بهتر می‌شد ولی این اتفاق رخ نداد. بعد از اخراج یک بازیکن سپیدرود گردش توپ در اختیار ما بود. حریف تیم خوبی بود و از دل و جان مایه گذاشت. در نیمه دوم ما هم مثل حرف 10 نفره بودیم و بازیکنان ملوان به راحتی توپ را به گردش آوردند و حتی پنالتی دوم ما هم گل نشد. خوشحالم که یک گل زدیم و پیروز شدیم. باید به فوتبال گیلان تبریک گفت همه تماشاگران حاضر در ورزشگاه از دیدن این بازی لذت بردند. حواشی بازی‌ هم نسبت به گذشته خیلی کمتر بود. 

وی ادامه داد: همه ایران برایم عزیزم است و مثل همه دنیا باید از فوتبال لذت ببریم و همه ما به قدر کافی در طول روز، ماه و سال مشکلات زیادی داریم و لااقل ورزشگاه محلی برای تفریح سالم باشد نه اینکه زجر بکشیم. امروز روز خوب فوتبال گیلان بود و به بازیکنان حریف خسته نباشید می‌گویم و نتایج تیم سپیدرود خوب بوده و ما هم بازی‌های تدارکاتی خود را در واقع انجام می‌دهیم و میانگین سنی ملوان 23 سال و 8 ماه شده که نوید خوبی برای آینده این تیم است.

سرمربی ملوان در مورد حضور بازیکنان جوان در تیم ملوان گفت: در تمرینات ما از بازیکنان جوان استفاده می‌کنیم و پس فردا هم بازیکنانی که در این بازی به میدان نرفتند در دیداری تدارکاتی به میدان خواهند رفت. ما تا دلتان بخواهد در کشورمان استعداد داریم و فقط باید یک مقدار صبر و تحمل داشت. شاید اگر ما بازنده می‌شدیم نظر دیگری می‌دادید.

مایلی‌کهن در مورد جو انزلی گفت: ممنون از همگی نتایج ملوان هم تاکنون خوب بوده است و باید ثابت کنیم که گیلان فرهنگی غنی دارد و گیلان دروازه اروپا بوده و همه استان‌های ما با فرهنگ هستند اما در این زمینه گیلان هم سرآمد است. بازیکنان دو تیم جانانه در میدان کار کردند و باید به فرهنگ‌مان افتخار کنیم. فینال المپیک بین آلمان و برزیل را دیدید، تماشاگران آلمانی در کنار تماشاگران برزیلی بازی را دیدند. یا برزیل 7 گل در جام جهانی از آلمان خورد شاید این از نظر ما یعنی سوپر فاجعه اما فوتبال همین است. نباید برد حریف را لوث کنیم.

 

 

کد خبر : ۴۰۴۶۹۳