خبرگزاری کار ایران

درخشان: بازگشت رضاییان اقتدار برانکو را زیر سئوال نمی‌برد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است رامین رضاییان اشتباه کرده است و باید به او کمک کرد.

رامین رضاییان روز گذشته گفت: «کار من با باشگاه پرسپولیس نباید به کمیته انضباطی می‌کشید. این اتفاق به خاطر اشتباه من بود و بابت آن عذرخواهی می‌کنم.» به نظر می‌رسد رامین رضاییان قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد و مسئولان پرسپولیس هم توافقاتی با این بازیکن انجام داده‌اند.

حمید درخشان، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: رضاییان می‌تواند به پرسپولیس  کمک کند. پرسپولیس در سه جام شرکت می‌کند و باید درون زمین و روی نیمکت بازیکنان خوبی داشته باشد.

درخشان ادامه داد: رضاییان کم‌تجربگی کرده است و قرار نیست به اشتباه او دامن بزنیم. باید به او کمک کنیم تا اشتباهاتش را جبران کند. این اتفاق یک بار می‌افتد و بازیکنان یاد می‌گیرند باید در این مسائل حرفه‌ای عمل کنند. رضاییان برگشت خوبی نداشت و این اتفاق باید برای بازیکنان دیگر تجربه شود.

آیا برگشت رضاییان اقتدار برانکو را زیر سئوال نمی‌برد؟ سرمربی سابق پرسپولیس در این‌باره گفت: برانکو قابل احترام است و من فکر نمی‌کنم با این‌ کار اقتدار او زیر سوال برود. مربی باید مصلحت تیم را در نظر بگیرد که من فکر می‌کنم بازگشت رضاییان به نفع پرسپولیس خواهد بود.

 

کد خبر : ۴۰۴۷۹۶