خبرگزاری کار ایران

حاج‌محمدی از استقلال جدا خواهد شد؟

امین حاج محمدی در دومین سال حضورش در استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد تا استقلال همچنان در خط دفاعی خود بیشتر از گذشته احساس ضعف کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا؛ شنیده می‌شود گسترش فولاد تبریز به شدت خواهان جذب مدافع جوان استقلال بوده و باشگاه استقلال شرط دادن رضایت نامه این بازیکن را پرداخت 500 میلیون تومان اعلام کرده است.

امین حاج محمدی که در زمان علیرضا منصوریان از تیم نفت جدا شد و در فصل قبل در استقلال با حضور پرویز مظلومی عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشت؛ در فصل جدید با آمدن علیرضا منصوریان به ماندن در این تیم امیدوار شده بود و این امیدواری پس از جدایی حنیف عمران‌زاده بیشتر شد.

علیرضا منصوریان نیز در مصاحبه‌های خود پس آمدن به استقلال تاکید کرد که امین حاج‌محمدی را به روزهای اوج خود باز خواهد گرداند و عملکرد ضعیف این مدافع به علت اشتباه سیستمی این تیم در لیگ گذشته بوده است.

ولی با این اوصاف به نظر میرسد محمد امین حاج محمدی به شدت پیگیر گرفتن رضایت نامه خود از باشگاه استقلال است؛ باید دید استقلال در صورت جدایی حاج محمدی از این تیم برای جبران ضعف خط دفاعی خود چه راه حلی پیدا خواهد کرد؟!

 

کد خبر : ۴۰۴۸۱۸