خبرگزاری کار ایران

رفتار مالک بهنام پیشرو حرفه‌ای نیست

چینی: پیوستن حقدوست منتظر امضای سرپرست جدید استقلال است

علی چینی به همراه چندتن از مربیان سابق باشگاه نفت و وکلای بازیکنان سابق نفت با حضور در فدراسیون فوتبال، خواستار مشخص شدن وضعیت طلبشان از باشگاه نفت شدند.

علی چینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص حضور در فدراسیون فوتبال و پیگیری طلب فصل گذشته از باشگاه نفت گفت: پس از مراجعه به فدراسیون فوتبال و گفت‌وگو با مهدی تاج ، او به اسدی دستور داده که اگر انتقال باشگاه نفت تهران به صورت قطعی انجام گرفته است مالک جدید را موظف به پرداخت کامل تمام بدهی‌های باشگاه کند.

مربی سابق نفت ضمن انتقاد از رفتار غیرحرفهای ماک جدید باشگاه نفت تصریح کرد: شرکت بهنام پیشرو مدعی است هیچ تضمینی وجود ندارد که پس از پرداخت بدهیهای باشگاه، سند قطعی مالکیت به نام شرکت بهنام پیشرو صادر شود که با توجه به قوانین حقوقی این حرف غیرحرفهای و خارج از اصول است.

مربی فعلی باشگاه استقلال در پایان در خصوص پیوستن پادووانی و حقدوست به استقلال  گفت: پادووانی هنوز مشکلات حقوقی خود را با سپاهان حل نکرده است و پیوستنش به استقلال در هالهای از ابهام قرار دارد اما کار پیوستن حقدوست به استقلال تمام شده است و چون سرپرست جدید استقلال حق امضا ندارد امکان ثبت قراداد وجود ندارد.

 

کد خبر : ۴۰۴۹۴۶