خبرگزاری کار ایران

حمدی‌نژاد: شرکت نفت هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند/ نمی‌دانیم برای گرفتن حق‌وحقوقمان به چه کسی مراجعه کنیم

مدافع نفت تهران گفت: شرکت بهنام پیشروی کیش به تعهداتی که امسال داشته عمل کرده است.

وحید حمدی‌نژاد، بازیکن نفت تهران در مورد اردوی این تیم در سرعین به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اردوی خوب و پرفشاری را در سرعین داشتیم که فکر می‌کنم در طول فصل کمک زیادی به تیم ما کند. قبل از شروع فصل زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم اما با اردوی سرعین به شرایط بدنی مطلوبی رسیدیم.

بعضی از مربیان سال گذشته نفت برای گرفتن حق‌وحقوقشان از باشگاه نفت به فدراسیون فوتبال رفتند، حمدی‌نژاد در واکنش به این موضوع گفت: خبر خاصی در این مورد ندارم اما ما هم حق‌ و حقوق سال گذشته را دریافت نکردیم.

شرکت نفت در بحث انتقال باشگاه مقصر است، حمدی‌نژاد با بیان این جمله گفت: بهنام پیشروی کیش باشگاه را خریداری کرده است. دفتر باشگاه، ماشین‌های باشگاه و سند لیگ برتری باشگاه توسط بخش خصوصی خریداری شده است اما حالا شرکت نفت می‌گوید ماشین‌ها را برگردانید. آنها همچنین سند باشگاه را به نام بهنام پیشروی کیش نزدند.

مدافع نفت تهران ادامه داد: بخش خصوصی هم می‌گوید چرا ما هزینه کنیم در صورتی که هنوز هیچ سند و مدرکی نداریم. شرکت نفت باید شرایط تیم و بازیکنان را در نظر بگیرد. شرکت نفت با این کارهایی که انجام می‌دهد هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باعث می‌شود تیم ما بیشتر به حاشیه برود.

وی با بیان اینکه تیم نفت در سال‌های گذشته حاشیه‌ای نداشته است؛ گفت: سال گذشته تیم ما مشکلات زیادی داشت اما بزرگ‌تر‌های تیم با بازیکنان صحبت کردند و نگذاشتند حاشیه زیادی برای تیم به وجود آید.

بازیکن نفت تهران گفت: ما واقعا نمی‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. نمی‌دانیم باید برای دریافت حق‌وحقوقمان با مسئولان شرکت نفت صحبت کنیم یا مسئولان شرکت بهنام پیشروی کیش. البته شرکت بهنام پیشروی کیش به تعهداتی که امسال داشته عمل کرده است. شما با هر بازیکنی از نفت صحبت کنید این حرف را می‌گوید. اگر شرکت بهنام پیشروی کیش مشکلی داشت به تعهداتش عمل نمی‌کرد.

حمدی‌نژاد در پایان گفت: به نظرم مسئولان فدراسیون فوتبال باید نشستی با حضور نمایندگان هر دو طرف برگزار کند تا مشکلات هر چه زودتر تمام شود.

 

کد خبر : ۴۰۵۰۰۸