خبرگزاری کار ایران

شجاعی: آن‌قدر آماده‌ایم که دوست داریم بازی با قطر زودتر برگزار شود

بازیکن تیم ملی ایران گفت: آن‌قدر آمادگی‌مان بالاست که دوست داریم بازی با قطر زودتر برگزار شود.

به گزارش ایلنا، مسعود شجاعی در جمع خبرنگاران گفت: اردوی ایتالیا را به خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و آمادگی کامل را به دست آوردیم. تمرینات آماده‌سازی خوبی داشتیم و الان فقط نیاز به هماهنگی بیشتری داریم. آن‌قدر آمادگی‌مان بالاست که دوست داریم بازی با قطر زودتر برگزار شود.

وی در خصوص این مسئله که تیم ملی بازی دوستانه خوبی نداشته، اظهار داشت: این مشکل همیشگی ماست. موضوع بازی دوستانه، مشکلی است که امیدوارم بالاخره یک روز حل شود. در اردوی ایتالیا پیشرفت خوبی داشتیم و امیدوارم همه چیز از این به بعد نیز خوب پیش برود و مقابل قطر با سه امتیاز از زمین خارج شویم.

شجاعی در مورد شناختش از قطر گفت: خودم در قطر بازی کرده‌ام و همچنین از طریق بازیکنانی که در لیگ این کشور بازی می‌کنند و رفقایی که دارم، یکسری اطلاعات کسب کرده‌ایم. مسلم است که قطری‌ها هم مثل ما، تمرینات پشت درهای بسته را ادامه دهند یا شماره پیراهن‌های‌شان را تغییر دهند تا تیم‌شان را پنهان کنند. با این حال ‌می‌دانیم آنها چند بازیکن برزیلی با پاسپورت قطری دارند که تیم‌شان را قدرتمندتر می‌کند.

او در مورد شرایط خودش تصریح کرد: وقتی به لیگ یونان رفتم، با اینکه دو هفته دیرتر از سایر بازیکنان به تمرین رسیدم اما چون بدنسازی خوبی داشتم، شرایطم خیلی خوب بود. می‌توانم بگویم به بهترین شکل از نظر روحی و بدنی آماده هستم و می‌خواهم به تیم ملی کشورم کمک کنم.

بازیکن تیم ملی در مورد حمایت هواداران گفت: تماشاگران همیشه ما را روسفید کرده‌اند. از مقدماتی 2006 که در اردوی تیم ملی بودم، به یاد می‌آورم که هوادارن همواره در کنار تیم ملی بودند و همیشه به ما انگیزه و روحیه می‌دادند. امیدوارم در بازی با قطر هم از ما حمایت کنند. وقتی با دوستانم که در قطر هستند یا بازیکنان سایر کشورهای حوزه خلیج فارس صحبت می‌کنم، آنها همیشه می‌گویند از جو ورزشگاه آزادی می‌ترسند و این موضوع می‌تواند به ما کمک کند. 

 

کد خبر : ۴۰۵۰۶۹