خبرگزاری کار ایران

درباره خرید جدید منصوریان؛

مبعلی آینده فوتبال به داد استقلال می‌رسد؟

اگرچه حق‌دوست را با گل به پرسپولیس به یاد می‌آوریم اما نکته جالب در مورد این بازیکن این است که منصوریان در زمان حضورش در نفت تهران چندان به او میدان نمی‌داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ جدیدترین گزینه علیرضا منصوریان برای حضور در استقلال هم یک بازیکن سابق او در نفت است به نام مجتبی حق‌دوست. بازیکن جوانی که پیش از این در یک قدمی حضور در فولاد بود ولی به دلیل این که باشگاه نفت با جدایی دائم او موافقت نمی‌کرد راهی استقلال شد. منصوریان البته بعد از صحبت با دایی توانست مجوز انتقال دائمی این بازیکن را به استقلال بگیرد.

اگرچه حق‌دوست را با گل به پرسپولیس به یاد می‌آوریم اما نکته جالب در مورد این بازیکن این است که منصوریان در زمان حضورش در نفت تهران چندان به او میدان نمی‌داد اما در استقلال مشتری پروپا قرص او شده است. جالب است که علی دایی هم اعتقاد چندانی به این بازیکن ندارد. حق دوست این فصل و در این 4 بازی تنها 5 دقیقه برابر پدیده به بازی گرفته شده است. او فصل قبل هم درمجموع 428 دقیقه برای نفت به میدان رفت. فقط سه بار در ترکیب اصلی قرار گرفت و در بقیه بازی‌ها دقایق کوتاهی به میدان فرستاده شد. او در این مدت زمانی یک گل زد و 2 کارت زرد گرفت. آیا این بازیکن می‌تواند گره از کار منصوریان و استقلال باز کند یا به خریدهای ناموفق منصوریان اضافه خواهد شد.

منصوریان از این بازیکن به عنوان مبعلی آینده فوتبال ایران نام‌برده است. البته از این القاب در فوتبال ایران زیاد است و هیچ‌کدام تضمین‌کننده آینده یک فوتبالیست نبوده‌اند. 

 

کد خبر : ۴۰۵۲۵۰