خبرگزاری کار ایران

مدیرعاملی باشگاه فوتبال ایرانی به سبک زنانه!

asdasd
کد خبر : ۴۰۵۳۶۴

علاقه بانوان به فوتبال اینبار در عرصه مدیریت یک باشگاه نمود پیدا کرده تا بانوان نشان دهند این بار نیز می‌توانند در کنار مردان موفق در عرصه مدیریت گام بردارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها بانوان نقشی پررنگ و افتخارآفرین در عرصه‌های ملی و داخلی ایفا می‌کنند و این موضوع خود می‌تواند بیانگر موفقیت‌های این قشر از جامعه بیش از گذشته باشد و از سویی اعتماد مردم و مسوولان نیز در این عملکرد مثبت بی‌تاثیر نیست.

از مدال‌آوری بانوان در مسابقات بین‌المللی و ارزشمند بین‌المللی گرفته تا فعالیت قشر زیادی از دختران و زنان در عرصه‌های داخلی ورزشی و شرکت در مسابقاتی که شاید به زعم بسیاری از کارشناسان فقط یک مسابقه مردانه است.

آنچه که این روزها فضا را برای موفقیت بیشتر بانوان آماده کرده، بستر سازی و ایجاد یک فضای مناسب برای این قشر ازجامعه بوده که تفاوت چشمگیری با گذشته دارد.

علاقه بانوان به فوتبال اینبار در عرصه مدیریت یک باشگاه نمود پیدا کرده تا بانوان نشان دهند اینبار نیز می‌توانند در کنار مردان موفق در عرصه مدیریت گام بردارند.

اولین مدیریت یک زن در عرصه ورزش و در دنیای فوتبال شاید برای ایرانیان کمی عجیب و البته در نوع خود جالب باشد.

تیم فوتبال بادران تهران تنها تیمی است که مدیریت آن را یک بانوی ایرانی بر عهده دارد و این مهم نشان دهنده توانایی‌ها و شایستگی‌های این قشر از جامعه بوده و باید به وجود آمدن این فضا را به فال نیک گرفت.

تیم فوتبال بادران تهران که به ادعای سرمربی این تیم، بیش از 4 هزار هوادار در تهران دارد، امیدوار است با بازی و نتیجه های خوب بتواند عاملی برای موفقیت تنها بانوی مدیرعامل در سطح فوتبال ایران باشد.

باید دید زنان این بار می‌توانند مانند همیشه در عرصه‌های مدیریتی اما این بار در محیطی کاملا مردانه به موفقیت دست پیدا کنند یا خیر؟!

 لازم به ذکر است؛ تیم بادران تهران در فصل ۹۵–۹۴ با خرید سهمیه لیگ دویی ایرانجوان خورموج پای به عرصه فوتبال ایران گذاشت و هنگامی که از صعود به لیگ دسته اول بازماند، یک بار دیگر با خرید امتیاز باشگاه فوتبال پارسه در سال ۱۳۹۵ به صورت غیرفوتبالی به لیگ آزادگان ایران صعود کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز