خبرگزاری کار ایران

فریبا: مقابل راه‌آهن تنوع تاکتیکی داشتیم/ به آینده استقلال امیدوار شدم

مدیرفنی جدید استقلال از عملکرد این تیم دربازی دوستانه دیروز مقابل راه‌آهن ابراز رضایت کرد.

بهتاش فریبا، مدیرفنی باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، ضمن ابراز رضایت از نحوه بازی استقلال مقابل راه‌آهن، از عملکرد مهدی ‌پاشازاده در تیم راه‌آهن تمجید کرد.

مدیرفنی استقلال در خصوص بازی دیروز این تیم با راه‌‌آهن گفت: بازی خوب و فیزیکی بود. ما در نیمه اول شرایط خوبی داشتیم و توانستیم 4 موقعیت تک‌به‌تک بر روی دروازه راه آهن ایجاد کنیم. در نیمه دوم نیز روند خوب تیمی حفظ شد و درنهایت توانستیم تیم خوب راه‌آهن را شکست دهیم.

فریبا در ادامه با اشاره به اینکه تاکتیک اصلی استقلال در بازی دیروز پاس‌های درعمق بود تصریح کرد: بر خلاف بازی‌های گذشته که تاکتیک استقلال سانتر از جناحین توسط خسرو حیدری بود، در این بازی با تمرینات اختصاصی منصوریان گل‌های استقلال با تنوع تاکتیکی ایجاد شده در تیم، به ثمر رسید.

فریبا در خصوص بهترین بازیکن استقلال در بازی دیروز گفت: گل اول استقلال با پاس دقیق فرشید اسماعیلی به ثمر رسید و در گل دوم هم بختیار رحمانی تاثیر بسزایی داشت. در مجموع عملکرد این دو بازیکن و آرش افشین بسیار خوب بود.

او در پایان با تاکید براینکه استقلال برای رسیدن به روزهای اوج خود نیاز به کار و تمرین بیشتری دارد، تصریح کرد: استقلال با بازی خوبی که دیروز انجام داد من و دیگر اعضای کادرفنی را نسبت به ‌آینده امیدوار کرد.

 

کد خبر : ۴۰۵۶۵۰