خبرگزاری کار ایران

افتخاری: تا زمانی از منصوریان حمایت می‌کنیم که او بتواند خود را ثابت کند

رئیس سابق کمیته فوتسال گفت: برخی‌ها پس از رفتن من، حاشیه‌هایی را در فوتسال به وجود آوردند و دوست دارند این رشته را ناپاک کنند.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری پس از پایان بازی دوستانه تیم ملی فوتسال ایران مقابل ازبکستان در خصوص اینکه لباس‌های فوتسالیست‌ها قرار است جیووا باشد، در حالی که گفته می‌شود برای تیم ملی فوتبال لباس آدیداس گرفته شده، اظهار داشت: بحث لباس‌ آدیداس نیست؛ چراکه فدراسیون فوتبال هم با جیووا قرارداد دارد، فقط برای یک بازی لباس آدیداس گرفته شده است.

وی در مورد بازی‌های دوستانه تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم ملی نتوانست بازی‌های خوبی داشته باشد، اما در همین مدت هم به آمادگی خوبی رسید، هرچند که زمان را از دست داد.

رئیس سابق کمیته فوتسال در مورد اینکه چرا تیم‌هایی مثل ازبکستان باید با اسپانیا و پرتغال بازی کنند، اما ما چنین بازی‌های دوستانه‌ای نداشتیم، گفت: به هر حال بازی مقابل تیم‌هایی چون اسپانیا هزینه‌بر است و ما این بودجه را نداشتیم.

افتخاری در مورد اینکه چرا وزارت ورزش این بودجه را در اختیار کمیته فوتسال قرار نداده، تأکید کرد: وزارت بودجه خود را خرج المپیک کرد و زمانی برای برگزاری این بازی‌ها وجود نداشت.

وی در مورد شرایط تیم ملی فوتسال یادآور شد: خوشبختانه 4 بازیکن تأثیرگذار تیم ملی هم از بند مصدومیت رهایی پیدا کردند و هم‌اکنون شرایط تیم ملی خوب است، امیدوارم بازیکنان بتوانند در جام جهانی سورپرایز بزرگی برای ملت داشته باشند.

رئیس سابق کمیته فوتسال با اشاره به رفتنش از این کمیته خاطرنشان کرد: از زمانی که من از کمیته فوتسال رفتم، برخی‌ها به دنبال حاشیه درست کردن بودند، در حالی که فوتسال نیاز به آرامش دارد، اما متأسفانه برخی‌ها دوست دارند فوتسال را ناپاک کنند.

افتخاری در مورد اینکه آیا منظورش کفاشیان است که سمت سرپرستی کمیته فوتسال را در اختیار گرفته، تأکید کرد: خیر، کفاشیان پاک است. آن کسانی که منظورم است، خودشان می‌دانند.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه تا چه زمانی به علیرضا منصوریان فرصت خواهد داد، گفت: در مورد این مسئله بارها صحبت کرده‌ام، ما تا زمانی از علیرضا منصوریان حمایت می‌کنیم که او بتواند خود را ثابت کند که می‌تواند نتایج را تغییر دهد.

وی در مورد اینکه آیا منصوریان تا دربی فرصت دارد، خاطرنشان کرد: خیر، او بیشتر از دربی هم وقت دارد.

 

کد خبر : ۴۰۵۹۶۱