خبرگزاری کار ایران

منصور ابراهیم‌زاده در گفت و گو با ایلنا:

کی‌روش حق دارد بازی با قطر را ساده نگیرد/ ممکن است نتایج غیرمنتظره‌ای رقم بخورد

یک مربی فوتبال معتقد است تیم‌های عربی همیشه در شروع مسابقات خود بسیار خوب عمل می‌کنند اما در کوران مسابقات نتایج نسبتا خوبی نمی‌گیرند.

یک مربی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: تیم ملی کشورمان از شروع جام‌ جهانی قبل تغییرات زیادی داشته و از طرفی انسجام تیمی نیز بیشتر شده و با هماهنگی‌های بیشتری کار می‌کنند.

منصور ابراهیم‌زاده ادامه داد: در مقابل تیم ملی کشورمان، تیم ملی قطر حضور دارد که با نیروهای مختلف از سراسر جهان وارد این دوره از مسابقات شده و شرایط آماده‌سازی خیلی خوبی قبل از مسابقات داشته است.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های عربی همیشه در شروع مسابقات خود در هر دوره‌ای به دلیل شرایط آماده‌سازی و اردوها بسیار خوب عمل می‌کنند اما در کوران مسابقات نتایج خوبی نمی‌گیرند و این نکته مهم در مورد قطر نیز صدق می‌کند.

ابراهیم‌زاده در خصوص بزرگنمایی و حساس جلوه دادن بازی با قطر توسط سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: همه تیم‌ها در جام جهانی در شرایط بسیار خوبی هستند و تمام بازی‌ها برای همه دشوار است، کی روش به عنوان یک سرمربی حق دارد این بازی را ساده نگیرد چرا که اگر هر بازی را ساده بگیریم ممکن است نتایج غیرمنتظره‌ای در پایان بازی‌ها اتفاق بیفتد.

 

کد خبر : ۴۰۶۱۶۶