خبرگزاری کار ایران

فیفا پیش‌بینی کرد:

سردار آزمون، بازیکن منتخب هفته‌ نخست انتخابی جام‌جهانی

سایت فیفا با معرفی بازی ایران و قطر از سردار آزمون به عنوان بازیکن منتخب هفته‌ نخست این رقابت‌ها نام برد.

به‌ گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا و ‌به نقل از سایت فیفا، رقابت‌های انتخابی جام جهانی در قاره آسیا از پنجشنبه وارد مرحله جدیدی می‌شود و تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران نیز باید در گام نخست به مصاف قطر برود.

سایت فیفا درباره بازی ایران و قطر نوشت: وقتی دو تیم ملی ایران و قطر در آزادی به مصاف هم بروند جذابیت‌های بین‌المللی خاصی به وجود خواهد آمد. این بیست و یکمین دیدار هر دو تیم خواهد بود و البته باید گفت‌ که تیم کارلوس کی‌روش از شانس بالایی برای برد برخوردار است. آنها 12 دیدار برابر قطر را با برد به پایان رسانده‌اند و تنها سه بار طعم شکست را چشیده‌اند. با این حال قطری‌ها ثابت کرده‌اند که حریف سرسختی برای ایران خواهند بود. آنها با هدایت خوزه دانیله کارینو می‌خواهند ثابت کنند که دیگر در حد شگفتی در سطح آسیا مطرح نیستند. قطری‌ها در بازی‌ قبل نیز با سه گل تایلند را شکست دادند. هر چند که در آن دیدار ابراهیم مجید و بوآلم و مهاجم‌شان محمد مون تالی غایب بودند".

سایت فیفا همچنین از سردار آزمون، بازیکن منتخب هفته‌ نخست انتخابی جام جهانی در قاره آسیا نام برد و درباره این بازیکن گلزن نوشت: "پانزده گل ملی فقط در 18 بازی رکورد فوق‌العاده‌ای است که سردار آزمون باعث شده نامش را به عنوان یکی از آینده‌دارهای فوتبال ایران ثبت کند. این بازیکن 21 ساله در مرحله قبلی رقابت‌‌ها با زدن 7 گل، "آقای گل" تیمش لقب گرفت. توانایی‌های سرزنی و قدرت رو به جلوی سردار آزمون باعث شده تا کارلوس کی‌روش نگرانی برای خط حمله خود برای باز کردن دفاع قطری‌ها نداشته باشد".

 

کد خبر : ۴۰۶۴۸۲