خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: داور بازیکنان ایران را عصبی کرده بود

زننده گل دوم تیم ایران در برابر قطر گفت که نحوه قضاوت داور در نیمه اول بر روی بازی بازیکنان ایران تاثیرگذاشت.

علیرضا جهانبخش مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا در مورد نحوه داوری ایران و قطر گفت: ترجیح می دهم در مورد داوری صحبت نکنم به هر حال ما بازی را بردیم  اما نحوه قضاوت داور کمی بازیکنان را عصبی کرده بود.

زننده گل دوم ایران با اشاره به اهمیت کسب سه امتیاز این بازی در خانه، اظهار کرد: خوشحالم که توانستیم امتیاز کامل را از این بازی کسب کنیم. البته قطری‌ها به دنبال وقت کشی بودند تا از ما مساوی بگیرند اما خدا را شکر ما برنده شدیم.

وی ادامه داد:  دوست داشتم که بهترین عملکردم را برای تیم ملی داشته باشم و حالا خوشحالم که این اتفاق افتاده است. گلم را به هواداران تقدیم می کنم.

علیرضا جهانبخش درباره بازی با قطر  گفت: از اول مسابقه تلاش کردم که خودم را به خوبی نشان دهم و خداراشکر که توانستم گل دوم را بزنم. گلم را به هواداران و آنهایی که در ورزشگاه بودند تقدیم می‌کنم.

وی درباره حضور تماشاگران در این بازی عنوان کرد: از هواداران بسیار تشکر می‌کنم که امروز به ورزشگاه آمدند و ما را حمایت کردند.

هافبک تیم ملی درباره بازی سه‌شنبه هفته آینده ایران مقابل چین گفت: ما از فردا به فکر بازی برابر چین هستیم چون این تیم حریف قدرتمندی است.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۶۹۹۱