خبرگزاری کار ایران

نکونام: قطری‌ها از اینکه دستم را مشت کردم ناراحت شدند/همیشه به ایران تعصب داشتم

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد علت عصبانیت قطری‌ها پس از دریافت گل اول گفت: زمانی که قوچان نژاد گل زد مجبور شدم که برای پیوستن به شادی بازیکنان، از جلوی نیمکت قطر بروم و در همین حال دست‌هایم را مشت کرده بودم که آنها از این بابت ناراحت شدند.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام پس از پیروزی ایران برابر قطر در جمع خبرنگاران در مورد حواشی به وجود آمده پس از گل اول ایران گفت: از اینکه توانستیم هواداران را با دل خوش به خانه هایشان بفرستیم، خیلی خوشحالم. بعد از گل اول من خوشحال بودم اما نمی توانستم از وسط زمین به بازیکنان اضافه شوم. بلکه مجبور شدم از جلوی نیمکت قطر بروم و در همین حال دست‌هایم را مشت کرده بودم که آنها از این بابت ناراحت شدند.

مربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه من همیشه به ایران تعصب داشتم، ادامه داد: به من بر می‌خورد که نتوانیم قطر را ورزشگاه آزادی شکست دهیم. داور هم تصمیم‌هایی داشت که باعث شد همه ناراحت شویم اما تنها برنده شدن مهم بود که به آن رسیدیم.

وی در مورد حضور صدهزار تماشاگر هوادار تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار کرد: قبل از بازی به همکارانم گفتم که قطعاً تعداد زیادی پشت درهای ورزشگاه مانده‌اند. دست همه هواداران را می بوسم که همدلی و همراهی آنان باعث شد تیم صعود کند.

 

کد خبر : ۴۰۶۹۹۴