خبرگزاری کار ایران

مسی: مردم آرژانتین را فریب نداده‌ام/ مصدومیت جزئی دارم

کاپیتان تیم ملی آرژانتین پس از انجام اولین بازی‌اش برای آلبی‌سلسته بعد از خداحافظی موقت با این تیم، تأکید کرد که کسی را فریب نداده است.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی در پیروزی یک بر صفر ارزشمند تیم ملی آرژانتین برابر اروگوئه در دور هفتم بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی 2018 در آمریکای جنوبی ستاره تیمش بود چون تنها گل بازی را به ثمر رساند.

او که اولین بازی خود را برای آلبی‌سلسته پس از فینال کوپا آمریکا - دیداری که در پایان آن با تیم ملی آرژانتین وداع کرد - انجام داد گفت که تصمیم وی خداحافظی با تیم ملی کشورش، تلاش برای فریب دادن کسی نبوده است.

مسی به شبکه پوبلیکای آرژانتین گفت: من از اینکه دوباره به تیم ملی برگشته‌ام، بسیار خوشحالم اما زمانی که گفتم می‌‌خواهم تیم ملی را ترک کنم هدفم فریب دادن کسی نبود بلکه آن موقع احساس کردم که باید فوتبال ملی را کنار بگذارم. اتفاقی که در فینال کوپا آمه‌ریکا رخ داد (شکست آرژانتین برابر شیلی) بسیار ناراحت کننده بود اما پس از آن فرصت داشتم که بهتر فکر کنم.

مسی افزود: من با بائوسا (سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین) و برخی افراد دیگر صحبت کردم و آنها به من برای گذر از این مقطع کمک کردند.

بازی بعدی مسی 29 ساله و هم‌تیمی‌هایش در آرژانتین برابر ونزوئلاست اما مسی احتمال دارد این بازی را به دلیل مصدومیتی که در بازی برابر اروگوئه‌ دچارش شده از دست بدهد.

او در این خصوص تأکید کرد: نمی‌دانم که می‌توانم برابر ونزوئلا بازی کنم یا نه. در ناحیه کشاله ران درد زیادی احساس می‌کنم با این حال به خاطر جنجال‌هایی که مسببش شده بودم می‌خواستم اینجا حضور داشته باشم.

 

کد خبر : ۴۰۷۱۱۸