خبرگزاری کار ایران

کشتی‌گیران آزادکار جوان ایران امروز روی تشک می‌روند

پس از مراسم وزن کشی چهار وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند.

به گزارش ایلنا، رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان از امروز (شنبه) و به مدت دو روز در شهر ماکون فرانسه برگزار می‌شود.

بر این اساس مراسم وزن‌کشی چهار وزن نخست این رقابت‌ها نیز برگزار شد که نتایج آن به شرح زیر است:

در وزن ۵۰ کیلوگرم که ۲۲ کشتی‌گیر حضور دارند، علیرضا گودرزی در دور اول به مصاف راهول از هند می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی‌گیر در دور بعد با برنده مبارزه میان گنادی مارینوف از بلغارستان و ویکتور خان از روسیه کشتی خواهد گرفت.

در وزن ۶۰ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، پیمان بیابانی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با استفان ولادوت از رومانی کشتی می‌گیرد و در صورت شکست این حریف، در دور بعد به مصاف برنده کشتی‌گیران ازبک و لهستان می‌رود. چیمبا خژیک کشتی‌گیر روس نیز در گروه بیابانی حضور دارد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که ۲۷ کشتی گیر به روی باسکول رفتند، احمد بذری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با برنده کشتی میان نیکیتا سوچکوف از روسیه و لوکاس بوتوند از مجارستان روبرور خواهد شد.

در وزن ۹۶ کیلوگرم که ۲۵ نفر شرکت کرده‌اند، حسین شهبازی در دور اول با خوسانبوی رحیم اف از ازبکستان کشتی می‌گیرد و در صورت برتری بر این حریف، در دور بعد با برنده کشتی‌گیران کانادا و هند مبارزه خواهد کرد. زائور کوتچیف از روسیه نیز در گروه شهبازی حضور دارد.

رقابتهای اوزان فوق از ساعت ۱۲:۳۰ امروز و رقابتهای چهار وزن دوم نیز فردا (یکشنبه) برگزار خواهد شد.

 

 

 

کد خبر : ۴۰۷۲۰۱