خبرگزاری کار ایران

توفیق: انتخاب سالن 12هزار نفری آزادی طبق قوانین فیبا بود/ نگرانی بابت میزبانی وجود ندارد

دبیر فدراسیون بسکتبال می‌گوید: برای رعایت استانداردهای فیبا، سالن 12هزار نفری آزادی میزبان مسابقات آسیا چلنج شد.

با وجود اینکه کمتر از یک هفته به آغاز رقابتهای بسکتبال فیبا آسیا چلنج تهران، باقی مانده است، نگرانی‌ها و انتقاداتی نسبت به محل برگزاری مسابقات، تبلیغات و اطلاع‌رسانی آن وجود دارد.

در همین رابطه علی توفیق، دبیر فدراسیون بسکتبال به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: نگرانی‌ها درباره تبلیغات و اطلاع‌رسانی برای حضور مردم کاملا بی‌مورد است. تبلیغات به اندازه کافی صورت گرفته است و طی مذاکراتی که با مسئولان شهرداری داشتیم، بیلبوردها و پوسترهای تبلیغاتی این مسابقات از امروز در سطح شهر نصب می‌شود.

وی افزود: در بحث اطلاع‌رسانی نیز تیزرهایی توسط همکاران ما در فدراسیون بسکتبال ساخته شده که قرار است از شبکه‌های سه و ورزش پخش شود.

توفیق درباره انتخاب سالن 12هزارنفری آزادی برای این مسابقات و نگرانی از پر نشدن سالن نیز گفت: طبق استاندارد‌های فیبا، گنجایش محل برگزاری این مسابقات باید بالای 4هزارنفر باشد که با توجه به شرایط و امکانات موجود، سالن 12هزارنفری آزادی  برای برگزاری مسابقات انتخاب شد.

توفیق در پایان ابراز امیدواری کرد با تبلیغات صورت گرفته این سالن در روز برگزاری مسابقات، خالی نماند.

رقابتهای بسکتبال فیبا آسیا چلنج از روز نوزدهم شهریور به میزبانی تهران و با حضور 12 تیم آغاز خواهد شد و تیم ایران در گروه  سوم  با عراق  و قطر همگروه است.

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۰۷۲۵۳