خبرگزاری کار ایران

چینی در گفت‌وگو با ایلنا:

استقلال به هماهنگی کامل رسیده است/ هیچ بازیکنی بیهوده جذب استقلال نشده است

مربی باشگاه استقلال معتقد است این تیم برای ادامه لیگ برتر به مرز آمادگی و هماهنگی رسیده است.

علی چینی، مربی تیم استقلال تهران، درخصوص بازی دیروز این تیم مقابل صبای قم به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: در مدتی که لیگ تعطیل بود تلاش فراوانی از سوی کادرفنی صورت گرفت تا بازیکنان از نظر بدنی و تاکتیکی به مرز آمادگی برسند. خوشبختانه در بازی دیروز بازیکنان ما ثابت کردند که به هماهنگی لازم برای ادامه لیگ رسیده‌اند.

چینی در خصوص گل نخوردن استقلال در این بازی برای اولین بار طی بازی‌های گذشته، گفت: خط دفاعی استقلال نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشت. مدافعانی که امسال به استقلال پیوستند از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند. مشکل خط دفاعی استقلال ناهماهنگی بین بازیکنان بود  که در بازی‌های تدارکاتی که در تعطیلات انجام دادیم تا حدودی این هماهنگی به دست آمد و همانظور که مشاهده کردید خط دفاعی استقلال در بازی دیروز کم اشتباه ظاهر شد.

مربی استقلال ضمن تمجید از بازیکنانی که امسال به استقلال اضافه شدند تصریح کرد: تک تک بازیکنان جدید، حساب شده و بر اساس تفکرات منصوریان به استقلال اضافه شدند و جذب هیچ‌یک از آنها بیهوده نبوده است.  

وی افزود: منصوریان همانند گذشته اعتقادی به ترکیب ثابت ندارد و در هر بازی بازیکنانی که آماده باشند، جدا از اسم و رسمشان وارد زمین می‌شوند.

کد خبر : ۴۰۷۶۹۶