خبرگزاری کار ایران

مرفاوی در گفت‌وگو با ایلنا:

جدایی عنایتی شایعه است/ امیدوارم استقلال به روزهای اوج برگردد

سرمربی باشگاه صبای قم معتقد است تیمش به دلیل قدرت استقلال و وجود مهره‌های تاثیرگذار در این تیم، مقابل استقلال محک جدی خورده است.

صمد مرفاوی، سرمربی باشگاه صبای قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی با استقلال تهران گفت: قدرت استقلال و وجود مهرههای تاثیرگذار، دلایلی بود که بازی با استقلال را به دیگر تیم‌ها ترجیح دادیم. در مجموع بازی بسیار خوبی بود و باعث شد تیم صبا قبل از شروع مجدد لیگ محک جدی بخورد.

مرفاوی درخصوص حواشی بازی دیروز و شایعه درگیری لفظی با بختیار رحمانی گفت: در بازی دیروز داور اشتباهات زیادی داشت که من به این امر معترض بودم. در یک صحنه معتقد به گرفتن پنالتی از سوی داور بودم که رحمانی در جواب من گفت پنالتی نبوده است.  بنابراین هیچ درگیری لفظی بین من و او ایجاد نشد.

سرمربی اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: اظهار نظر درمورد استقلال با توجه به سمت فعلی من که سرمربی تیم صبای قم هستم، خلاف اصول حرفه‌ای است. اما با شرایطی که استقلال از نظر کادر فنی دارد و بازیکنان گرانقیمتی که به خدمت گرفته است، امیدوارم از حالت فعلی خارج و به روزهای اوج خود بازگردد.

مرفاوی در ادامه شایعه جدایی عنایتی از صبا را تکذیب کرد و گفت: عنایتی به دلیل مصدومیت چند روزی از تمرینات صبا به دور است و با حضور در کلینیک‌های پزشکی مشغول درمان خود است. در بین بازیکنان صبا فقط کریم اسلامی ساز جدایی زده است و در تمرینات شرکت نمی‌کند و ما بقی بازیکنان با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند.

 

کد خبر : ۴۰۷۷۴۶