خبرگزاری کار ایران

پانادیچ: بیرانوند مثل یخ خونسرد بود/ سوشا بخواهد می‌تواند در بارسلونا هم بازی کند

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس گفت: همان اول بازی ایران و قطر فهمیدم که دروازه‌بان قطری گلر مطمئنی نیست و گفته بودم او اشتباه می‌کند.

به گزارش ایلنا، ایگور پانادیچ پس از تمرین امروز پرسپولیس در مورد عملکرد بیرانوند در تیم ملی گفت: قبلا هم گفته بودم بیرانوند یک اطمینان برای تیم ملی محسوب می‌شود. او فقط یک اشتباه داشت اما به طور کلی دروازه‌بان مطمئنی است. اگر اینطور ادامه دهد تیم ملی در کنار او می‌تواند به نتیجه برسد.

وی در مورد اینکه آیا گلر خارجی این تیم جانشین مطمئنی برای بیرانوند محسوب می‌شود یا خیر،‌ گفت:‌رادو را به خاطر این آوردیم. او در باشگاه‌های بزرگ اروپایی از جمله هایدوک که همیشه از گزینه‌های قهرمانی محسوب می‌شود، بازی کرده است و او را آوردیم چون کیفیت خوبی داشت.

پانادیچ در مورد حرکت عقرب این گلر در تمرینات گفت: این مسائل اگر در تمرینات اتفاق می‌افتد یک شوخی است و من اتفاقا از این دروازه‌بانان خوشم نمی‌آید.

وی در مورد اینکه بیرانوند در بازی تیم ملی بعضا با شروع مجددهایش تیم را از سرعت می‌انداخت، گفت: چه کسی این حرف را زده ؟ مگر باید همه توپ‌هایی که می‌گیرد سریع بیندازد. شاید تیم ملی بازیکن سرعتی نداشته که او بخواهد توپ را برایشان ارسال کند. ما در پرسپولیس بازیکنانی مانند علیپور و احمدزاده را داریم که در هر لحظه می‌توانند توپ را برای آنها بیندازد اما در تیم ملی نمی‌تواند چون بازیکن سرعتی ندارد.

مربی دروازه‌بانان پرسپولیس در مورد اینکه آیا بیرانوند استرس داشت یا خیر، گفت:‌ بالاخره بازی‌های مقدماتی جام جهانی بود و شاید خودش هم فکر نمی‌کرد که دروازه‌بان اول تیم ملی باشد. در هر صورت مقابل 100 هزار تماشاگر بازی کردن، آسان نیست و او نیز اشتباهاتی داشت. هر چند که بیرانوند همیشه با من مشورت می‌کند و در ارتباط هستیم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی می‌افتد که یک گلر در سطح دروازه‌بان قطر آنطور اشتباه می‌کند، گفت: من همان اول بازی فهمیدم که او گلر مطمئنی نیست و آخر هم تاثیر خود را گذاشت. می‌دانستم او اشتباه می‌کند و به همین دلیل دست و پایش می‌لرزید اما بیرانوند عین یخ خونسرد بود.

پانادیچ در مورد اینکه سوشا مکانی اعلام کرده سال آینده در رئال مادرید بازی خواهد کرد یا نه،‌گفت: بخواهد بارسلونا هم می‌تواند گلری کند؛ شما چه فکری می‌کنید. سوشا الان از لیگ برتر نروژ پیشنهاد دارد. من با او در تماس هستم و او خوب کار می‌کند و هیچ بعید نیست سال آینده در تیم‌های بزرگ نروژ بازی کند.

وی در پایان در مورد اینکه آیا سوشا به عنوان توریست به رئال خواهد رفت یا بازیکن گفت:‌هم می‌تواند توریست باشد هم بازیکن. این بستگی به خودش دارد. فکر می‌کنم با این سؤال‌ها من را اذیت می‌کنید!

 

کد خبر : ۴۰۷۹۱۱