خبرگزاری کار ایران

افتخاری: نتیجه دربی تأثیری در وضعیت سرمربی استقلال نخواهد داشت

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما با لیدرها هماهنگ هستیم و مشکلی نداریم آنها هر روز تیم را به شدت تشویق می کنند.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جلسه در رابطه با تنظیم حساب‌های مالی بود که مورد تایید هیات مدیره قرار گرفت که قرار است این حساب‌ها به سازمان لیگ ارائه شود برای صدور مجوز حرفه‌ای. صورت‌های مالی موردتایید قرار گرفت. قرارداد چند بازیکن هم نهایی شد. پادوانی آمد و امضا کردیم واکنون در هیات در حال ثبت شدن است و حقدوست هم قبلا ثبت شده بود. تقریبا تیم منصوریان کامل شد و دو بازیکن امید و دو بازیکن بزرگسال از امروز استقلالی شدند و تمامی نفراتی که می‌خواست را برایش جذب کردیم.

وی در مورد اینکه همراه تیم فوتسال به کلمبیا می‌رود یا نه و استقلال را تنها می‌گذارد، گفت: استقلال صاحب زیاد دارد، مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره هستند، ضمن اینکه من همراه تیم ملی فوتسال به کلمبیا نمی‌روم، صبح جلسه هیأت رئیسه سازمان لیگ فوتسال بود. قرار شد اگر تیم ملی از گروهش صعود کند، من چند روزی به کلمبیا بروم.

افتخاری در مورد املت خوردن لیدرها در تمرین استقلال، گفت: فضای تمرینات ما باز است، ممکن است در آنجا کسی ساندویچ هم بخورد، این مسائل به ما ربطی ندارد، ما محدوده و حریم زمین چمن را کنترل می‌کنیم، البته بعید است لیدرها این کار را بکنند! ضمن اینکه املت خوردن جرم نیست، مگر جرم است؟ در ورزشگاه آزادی وقتی تماشاگران بازی را تماشا می‌کنند، ساندویچ هم می‌خورند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اینکه مسئول لیدرها و کانون هواداران کیست، گفت: مسئول کانون هواداران استقلال مشخص شده و قرار است جلسه نهایی با ایشان داشته باشیم، حکمش صادر شود و کارش را آغاز کند.ما مشکلی با لیدرها نداریم، با آنها کاملاً هماهنگ هستیم و آنها هم کارشان را می‌کنند و هدف اولشان تقویت تیم منصوریان است. هر وقت تیم تمرین دارد، آنها در تمرینات حاضر می‌شوند و به‌شدت کادر فنی را تشویق می‌کنند. تماشاگران هم می‌دانند که باید این تیم راه خودش را پیدا کند و به زمان نیاز دارد.

افتخاری افزود: نمی‌دانم در بازی دوستانه با صبا حضور داشتید یا نه، اما استقلال خیلی خوب بازی کرد. استقلال روان‌تر شده و با حضور چند بازیکنی که گرفته‌ایم نتایج استقلال تغییر خواهد کرد و نسبت به 4 هفته اول لیگ، شرایط استقلال بهتر می‌شود.

وی در مورد اینکه چرا بازی‌های استقلال پشت درهای بسته برگزار می‌شود، گفت:علتش را به شما می‌گویم، در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی امکان کنترل تماشاگران وجود ندارد، کمپ استقلال هم زمینش مناسب نیست، ضمن اینکه منطقه مسکونی است و ممکن است سروصدا باعث ناراحتی ساکنان نزدیک آنجا شود. در زمین شماره دو آزادی هم حراست ورزشگاه به تماشاگران اجازه ورود نمی‌دهد. بازی‌های دوستانه ما هم دیگر تمام شد و روز یکشنبه با ماشین‌سازی در لیگ برتر بازی داریم. در خلال لیگ دیگر بعید است بازی دوستانه زیادی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه جهانیان خواستار حضور علی نظری جویباری در این باشگاه شده، اما شما مخالفت کرده‌اید، گفت: جهانیان چنین چیزی را نگفته است، بحث این مسئله بود، اما قرار نبود کسی بیاید که من مخالفت کنم. ما نیاز به آرامش داریم، باید با شرایط فعلی بیشتر کار کنیم و استقلال را از نظر بدهی و پرسنلی سبک‌تر کنیم تا شرایط مناسب شود، هیچ کس قرار نیست به استقلال بیاید، با همین وضع موجود کار می‌کنیم و نیاز به کسی هم نداریم.

افتخاری در مورد اینکه قرار است مبلغ قرارداد بازیکنان تیم کم شود، گفت: در آستانه بازی دربی وارد این بحث‌ها نمی‌شویم، هرچند قراردادهای بازیکنان استقلال عجولانه بسته شده و بار سنگین مالی بر دوش باشگاه گذاشته شده است. باید فکری اساسی برای این موضوع کنیم. من با منصوریان حرف زدم تا او خودش با بازیکنان در این مورد صحبت کند.در حال حاضر بین تبلیغات باشگاه و سازمان لیگ هم مشکلاتی به وجود آمده که هنوز حل نشده، بنابراین نمی‌توان پیش‌بینی کرد که استقلال چقدر درآمد دارد تا به تعهداتش عمل کند. با منصوریان صحبت کردم تا او با بازیکنان صحبت کند و ما بتوانیم با همکاری بازیکنان در این بخش، حق و حقوقشان را بدهیم. بازیکنان هم قرار است با ما همکاری داشته باشند.

مدیرعامل باشگاه استقلال درمورد اولتیماتوم به منصوریان گفت: نتایج دو بازی اخیر استقلال هیچ ارتباطی به وضعیت منصوریان ندارد، او برنامه‌اش را اجرا می‌کند و کارش در استقلال تمام نشده است، باید به او زمان بدهیم، هر مربی دیگری هم که بیاید به زمان نیاز دارد. نتیجه دربی هیچ تأثیری در وضعیت سرمربی استقلال نخواهد داشت.

 

کد خبر : ۴۰۸۲۸۹