خبرگزاری کار ایران

کفاشیان: لیاقت حضور در بین چهار تیم برتر فوتسال دنیا را داریم

تمرین تیم ملی فوتسال در حضور جمعی از مسئولان فدراسیون فوتبال پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال که در آستانه رقابت‌های جام جهانی کلمبیا به سر می‌برد تمرینات امروز خود را در حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد.

در تمرین امروز علاوه بر کفاشیان و تاج نفراتی مانند حسین شمس و محمدرضا حیدریان نیز حضور داشتند.

یکی از نکات قابل توجه تمرین اعتراض برخی بازیکنان به توپ کم‌باد تمرینات و عدم امکانات مناسب بود.

همچنین در دقایقی از تمرین امروز یک بازی پر فشار بین بازیکنان تیم ملی برگزار شد. در این بازی بازیکنان به شدت برای یکدیگر کری‌خوانی کردند و در بازی تمرینی برای هم خط و نشان می‌کشیدند و حتی کار تا جایی پیش رفت که آنها به ناظم‌الشریعه می‌گفتند که چرا قانون را رعایت نمی‌کند؟!

بازیکنان تیم ملی فوتسال همچنین به عدم وجود کفپوش مناسب و نداشتن تهویه مطلوب در سالن نیز اعتراضاتی را کردند.

در پایان تمرین امروز علی کفاشیان در جمع بازیکنان گفت: از شما تشکر می‌کنم و به اینجا آمدم تا به خاطر تلاشتان خسته نباشید بگویم. شما در آسیا اول هستید و در جهان نیز  رتبه خوبی دارید. خواستیم امروز به اینجا بیاییم تا بگوییم دعای خیر پشت سرتان است و مطمئن باشید که ما لیاقت حضور در جمع 4 تیم برتر جهان را هم داریم.

وی ادامه داد: در تورنمنت تایلند با ناداوری حذف شدیم اما در ادامه با توانایی بالایی حرکت خواهیم کرد تا علاوه بر آسیا، حقانیت خود را در جهان هم نشان دهیم.

کفاشیان در پایان از سفر خود همراه با ترابیان به کلمبیا همراه با فوتسالیست‌ها خبر داد ضمن اینکه نماینده‌های رسانه‌های گروهی از تمرین امروز تیم ملی فوتسال استقبال خوبی را به عمل اوردند.

کد خبر : ۴۰۸۳۰۰