خبرگزاری کار ایران

خوشحالی سوری‌ها از تساوی برابر کره/ پرداخت پاداش به بازیکنان

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر کره جنوبی ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال سوریه در دومین بازی خود در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه دست به کار بزرگی زد و توانست یک امتیاز ارزشمند را برابر کره جنوبی به دست آورد.

سوریه که در دیدار نخست خود برابر ازبکستان تن به شکست داده بود، کره جنوبی  را که یکی از شانس های اصلی صعود به شمار می آید را به تساوی بدون گل متوقف کرد تا نشان دهد تیم دست و پا بسته ای نیست و می‌تواند خطر جدی برای دیگر مدعیان باشد.

ایمن الحکیم، سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه از عملکرد شاگردانش راضی است و البته او به عملکرد داوری اعتراض دارد و بر این باور است که اگر داور بازیکن کره جنوبی را اخراج می کرد سوریه می توانست بهتر از این هم ظاهر شود.

او گفت: از بازیکنان تشکر می کنم که با بازی درخشانی که از خود نشان دادند دل مردم سوریه را شاد کردند. کسب تساوی برابر تیم بزرگ کره جنوبی که از شانس‌های اصلی صعود است اصلا آسان نیست. توانستیم موقعیت های خوبی را روی دروازه حریف خلق کنیم. اگر داور بازیکن کره جنوبی را روی آن صحنه مشکوک اخراج می‌کرد شرایط برای ما بهتر می شد و حتی می توانستیم به پیروزی هم برسیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه ادامه داد: این اختیار را داشتیم که برای متوقف کردن ستاره‌های بزرگ کره از برنامه خاص خود استفاده کنیم. تیم ملی کره را به خوبی بررسی کردیم و با سبک بازی خاصی که انتخاب کردیم یک امتیاز ارزشمند را برابر این تیم به دست آوردیم.

او در ادامه درباره آسیب دیدگی سنگربان تیمش، اضافه کرد: ابراهیم عالمه با وجود آسیب دیدگی که داشت به بازی خود ادامه داد و اصرار کرد که در بازی بماند. من هم با درخواست او موافقت کردم و خوشبختانه همه چیز ختم به خیر شد. در دیدار نخست برابر ازبکستان به ما ظلم شد. در دیدار برابر کره جنوبی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم. آینده خوبی را پیش بینی می کنم.

 سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه در پایان درباره دیدار حساس برابر چین، اظهار کرد: می خواهیم در دیدار برابر چین هم این‌گونه قوی ظاهر شویم. با این حال باید بگویم که هر دیداری شرایط خاص خود را دارد. هنوز زود است که درباره بازی بعدی خود برابر چین که قرار است یک ماه دیگر برگزار شود صحبت کرد.

فادی باس، مدیر تیم ملی فوتبال سوریه و نائب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور تاکید کرد که فدراسیون به خاطر این بازی خوب پاداشی را برای بازیکنان در نظر خواهد گرفت.

 

 

 

 

کد خبر : ۴۰۸۷۴۸