خبرگزاری کار ایران

مسئول واحد بین‌الملل فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با ایلنا:

رسول خادم در تلاش برای رشد کشتی جهان است/ فدراسیون کشتی ایران با همه کشورها رفتار صادقانه دارد

asdasd
کد خبر : ۴۰۸۸۹۴

پناهی‌زاده می‌گوید: رفتار صادقانه فدراسیون کشتی ایران باعث شد تا نگاه سایر کشورها به نماینده ایران مثبت باشد.

فرناز پناهی زاده، مسئول واحد بین‌الملل فدراسیون کشتی در خصوص فعالیت‌های بخش بین‌الملل این فدراسیون جهت جمع آوری آرا برای عضویت رسول خادم در اتحادیه جهانی کشتی به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: رفتار صادقانه فدراسیون کشتی ایران باعث شد تا نگاه سایر کشورها به نماینده ایران مثبت باشد. حضور مستمر نمایندگان کشتی ایران در جلسات هیات رئیسه اتحادیه جهانی کشتی، دعوت از کشورها برای برگزاری اردوهای آمادگی در ایران و برگزاری مسابقات به شیوه‌های جدید نشان داد که رسول خادم برنامه‌های جدیدی برای کشتی جهان دارد و این موارد به صورت عملی هم اجرا شد. این عملکردها تا جایی پیش رفت که بسیاری از کشورها از ایران دستورالعمل برگزاری رقابت‌ها را خواستند تا در کشور خود از آن استفاده کنند.

وی ادامه می‌دهد: فدراسیون کشتی ایران برای اولین بار رقابت‌های لیگ جهانی کشتی را پیشنهاد داد تا جذابیت رقابت‌های باشگاهی را بیشتر کند. از دیگر اقدامات و پیشنهادات فدراسیون کشتی ایران می‌توان به برگزاری رقابت‌های ملی به صورت تیمی اشاره کرد که مورد توجه بسیاری از کشورها قرار گرفت و پس از آن اکثر تورنمت‌ها به شکل تیمی برگزار می‌شود.

پناهی زاده به دیگر برنامه‌های فدراسیون کشتی اشاره و خاطر نشان می‌کند: خوشبختانه توانستیم با کشورهایی که در کشتی جهان شناخته شده نبودند ارتباط خوبی برقرار کنیم و به رشد کشتی در این کشورها کمک کنیم. حضور حسن رنگرز در کشور مراکش تغییرات بسیاری را در کشتی این کشور به وجود آورد. کشور مراکش با حضور نماینده ایران به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی توانست به اولین مدال خود در قاره آفریقا دست پیدا کند و همچنین در المپیک هم نماینده داشته باشد. فدراسیون کشتی ایران با دیگر کشورهای آفریقایی، آسیایی و آمریکای جنوبی ارتباط خوبی برقرار کرده است. هر کشوری که از ما کمک می‌خواست به آنها کمک می‌کردیم. فدراسیون کشتی ایران تلاش کرد که کشتی در جهان رشد کند و این رشته ورزشی تنها منحصر به چند کشور خاص نباشد.

مسئول واحد بین‌الملل فدراسیون کشتی در مورد برنامه‌های آینده فدراسیون کشتی ایران بعد از عضویت رسول خادم در اتحادیه جهانی کشتی می‌گوید: برای ادامه دادن به چنین برنامه‌هایی فدراسیون کشتی احتیاج به حمایت‌های بیشتری دارد. برای ارتقاع کشتی ایران و همچنین گسترش این ورزش در دیگر کشورهای جهان به روند برنامه‌ریزی‌ها ادامه خواهیم داد و هر کشوری که از ما کمک بخواهد آنها را همراهی خواهیم کرد.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز