خبرگزاری کار ایران

واحدی: مایدا و کادر فنی آنالیز خوبی از تیم چین تایپه داشتند

مربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: با شناخت و آنالیز خوبی که از تیم چین تایپه داشتیم راهی میدان شدیم و توانستیم به پیروزی برسیم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، زهرا واحدی، مربی تیم والیبال بانوان بانک سرمایه پس از پیروزی 3 بر صفر تیمش در دیدار با تیم تی گرند چین تایپه ، اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ارائه بازی قابل قبولی از سوی تیم ایران بودیم. در این تورنمنت هر روز عملکرد بهتری نسبت به قبل داشتیم و دلیل این اتفاق هم تجربه‌ای است که در حال کسب شدن است.

وی ادامه داد: مایدا و کادر فنی آنالیز خیلی خوبی  از تیم چین تایپه داشتند و بازیکنان ایران بسیار عالی با پیاده کردن خواسته مربیان و ارائه خوبی از تاکتیک ها توانستند آنچه از آنها خواسته شده بود در زمین مسابقه پیاده کنند و در نهایت به پیروزی برسند.

واحدی افزود: خوشبختانه فدراسیون والیبال توجه ویژه ای  به والیبال بانوان داشته است. از تاسیس کمپ اختصاصی برای بانوان تا مهیا کردن بازی‌های خوب تدارکاتی گوشه ای از فعالیت‌هایی است که در روند خوب والیبال بانوان اثر بخش بوده و این پیروزی ها و نمایش عالی تیم ایران حاصل این موضوع است.

مربی جوان تیم ملی والیبال بانوان ایران در پایان گفت: از مسئولان فدراسیون تشکر ویژه ای دارم که فرصتی فراهم کردند تا مربیان جوان در کنار مایدا تیم ایران را در  دو تورنمنت مهم همراهی کنند. این فرصتی است که سبب شد بتوانیم شرایط خوبی برای پیشرفت در زمینه مربیگری پیدا کنیم.

 

کد خبر : ۴۰۹۰۳۲