خبرگزاری کار ایران

واکنش دروازه‌بان جوان میلان به پیشنهاد رئال مادرید

سنگربان 17 ساله میلان و تیم ملی فوتبال ایتالیا به احتمال حضورش در رئال مادرید واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اسکای اسپورت، جانلوییجی دوناروما، سنگربان 17 سال میلان آینده درخشانی در انتظارش است. او با عملکرد درخشانی که از خود نشان داد، دیگو لوپس باتجربه را نیمکت‌نشین کرد و در نهایت او را مجبور به جدایی از روسونری کرد.

عملکرد درخشان این دروازبان جوان در میلان باعث شده است تا تیم‌های بزرگ اروپایی سخت به دنبال جذب او باشند اما به نظر می‌رسد که میلان این بار قصد دارد این ستاره خود را حفظ کند و وسوسه نشود. خبرهایی درباره علاقه باشگاه رئال مادرید به جذب سنگربان جوان میلان به گوش می‌رسد. با وجود اینکه کیلور ناواس در غیاب ایکر کاسیاس بازی‌های درخشانی را به نمایش گذاشته است اما رئال هنوز به دنبال جذب یک دروازه‌بان بزرگ است.

سنگربان جوان به احتمال حضورش در رئال مادرید واکنش نشان داد و گفت: به رئال مادرید بروم؟ در شرایط کنونی به تنها تیمی که فکر می‌کنم میلان است. می‌خواهم نهایت تلاش خود را به کار بگیرم و بهترین بازی‌های خود را برای میلان به نمایش بگذارم تا زمینه‌ساز بازگشت این تیم به روزهای اوج باشم. هر روز تلاش بیشتری از خود نشان می دهم. فعلا که سنگربان میلان هستم. باید دید که در آینده چه اتفاقی  خواهد افتاد.

دوناروما برای نخستین بار به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت شد تا به عنوان جوان‌ترین سنگربان تاریخ آتزوری انتخاب شود. او از احساس خود بعد از تمرین کردن با جانلویجی بوفون و قرار گرفتن در ترکیب ایتالیا برای نخستین‌بار سخن به میدان آورد و گفت: بازی کردن برای تیم ملی  آن هم در چنین سن و سالی اعجاب‌انگیز است. می‌خواهم از سرمربی تیم که چنین فرصتی را به من داد تشکر کنم. بوفون بسیار به من انگیزه می‌دهد. او انسان شوخ طبعی است و افتخار می‌کنم که در کنار چنین دروازبان بزرگی تمرین می‌کنم. او توصیه‌هایی به من داشت تا در آینده بهتر ظاهر شوم.

 

کد خبر : ۴۰۹۱۵۹