خبرگزاری کار ایران

عضو شورای فنی کشتی فرنگی در گفت‌وگو با ایلنا:

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی هفته آینده انتخاب می‌شود/کشتی به تجربیات محمد بنا احتیاج دارد

ملاقاسمی می‌گوید: چهار گزینه برای انتخاب جانشین محمد بنا در نظر داریم و ما سعی می‌کنیم بهترین شخص را برای سرمربیگری تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کنیم.

محمود ملاقاسمی، عضو شورای فنی کشتی فرنگی در خصوص انتخاب جانشین محمد بنا بعد از المپیک ریو به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: با بازگشت رسول خادم، رئیس فدراسیون کشتی از فرانسه، هفته آینده جلسه‌ای با حضور همه اعضای شورای فنی برگزار خواهد شد تا جانشین محمد بنا انتخاب شود.

او ادامه می‌دهد: چهار گزینه را برای رسیدن به سرمربیگریتیم ملی کشتی فرنگی در نظر داریم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا بهترین شخص با دانش بالای کشتی را به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی انتخاب کنیم تا او بتواند برای نتیجه گیری در المپیک 2020 توکیو برنامه‌ریزی کامل داشته باشد.

عضو شورای فنی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص دوری محمد بنا از کشتی فرنگی می‌گوید: ما همواره خواستار حضور محمد بنا در کنار کشتی فرنگی هستیم. او باید تجربیات درخشان خود را در اختیار کشتی فرنگی قرار دهد، تا این رشته ورزشی مدال آور در آینده از حضور بنا استفاده کند. اینکه چرا شش قهرمان جهان و المپیک نتوانستند شش دقیقه روی تشک المپیک کشتی بگیرند جای سوال است و باید برای جلوگیری از تکرار آن تحقیق شود و محمد بنا یکی از اشخاصی است که می‌تواند نظارت خوبی در این خصوص بدهد.

 

کد خبر : ۴۰۹۱۸۶