خبرگزاری کار ایران

خوشحالی ازبک‌ها از انتخاب داور استرالیایی بازی‌شان برابر ایران

یک سایت ازبکستانی از انتخاب داور استرالیایی برای بازی تیم ملی این کشور برابر ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت استادیوم ازبکستان، این سایت انتقادهای کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران را به‌خاطر انتخاب بنجامین ویلیامز، داور استرالیایی جهت قضاوت بازی با ازبکستان منتشر کرده و نوشته است: «ویلیامز داوری است که ایرانی‌ها را دوست ندارد و در برهه‌ای به‌خاطر ترس از انتقادهای رسانه‌های ایرانی حاضر نشد جهت قضاوت یک بازی لیگ قهرمانان آسیا به این کشور برود».

این سایت ازبکستانی سپس انتخاب بنجامین ویلیامز از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را خبری بد برای تیم ملی ایران و هواداران این تیم عنوان کرد که یادآور خاطرات تلخ آنها در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های 2015 آسیا برابر عراق و اخراج مهرداد پولادی است.

سایت استادیوم ازبکستان در خاتمه این خبر تصریح کرده است که نوع قضاوت بنجامین ویلیامز در بازی ایران و عراق در جام ملت‌های استرالیا با انتقادهایی از سوی چند بازیکن مطرح استرالیایی نیز روبه‌رو شد. حمله طرفداران تیم ملی ایران به صفحه فیس‌بوک ویلیامز پس از این بازی باعث حذف شدن آن توسط این داور شد.

1395061817524263986015110.png

 

کد خبر : ۴۰۹۲۴۱