خبرگزاری کار ایران

فرکی: به دنبال کسب سه امتیاز بازی با فولاد هستیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا، گفت:‌ نعیم سعداوی در سال‌های قبل به عنوان دستیار من فعالیت می‌کرد اما امروز باید بگویم که او شایستگی خود را در فوتبال نشان داده و سرمربی فولاد است.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان، در مورد این بازی عنوان کرد: بازی مقابل فولاد همیشه برایم سخت بوده است اما از آنجایی که شغل و مسئولیت من ایجاب می‌کند به دنبال کسب هر 3 امتیاز بازی هستم و کارمان را به نحو احسن انجام می‌دهیم. امیدوارم در این دیدار که بعد از وقفه بلند مدت لیگ است و خوب و زیبا بازی کنیم و با کسب هر سه امتیاز از زمین خارج شویم.

وی افزود: نعیم سعداوی در سال‌های قبل به عنوان دستیار من بود اما امروز باید بگویم که او شایستگی خود را در فوتبال نشان داده و اکنون سرمربی فولاد است. سعداوی مدت  زیادی نیست که در سمت سرمربیگری مشغول فعالیت است و با فولاد شروع چندان خوبی نداشته اما معتقدم که باید به او زمان کافی را داد تا شایستگی‌هایش را اثبات کند. فولاد خوزستان همیشه و در تمام ادوار لیگ از تیم‌های خوب فوتبال ایران است و به عنوان یک تیم بازیکن ساز مشهور است. بازیکنان فولاد جوان هستند و نیاز به تجربه دارند.

سرمربی سایپا تأکید کرد: در حال حاضر کارهای تاکتیکی را به نحو احسن پشت سر گذاشتیم اما هنوز به مرز موفقیت نرسیدیم. به عنوان مثال در چند روز اخیر یک بازیکن جذب کردیم که هنوز نتوانسته مشکل ما را حل کند.

وی در پایان تصریح کرد: آنجه ما را به شناخت واقعی از تیم می‌رساند تعداد بازی‌های رسمی بیشتر است و قطعا در تمام مسابقات دوست داریم با دست پر و سر بلند از زمین خارج شویم.

 

کد خبر : ۴۰۹۴۳۱