خبرگزاری کار ایران

مصدوم داریم، اما قائم به فرد نیستیم

برانکو: جدول به ما گوشزد می‌کند که تراکتورسازی و پرسپولیس بهترین تیم‌های لیگ هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا دربی اول برای ما است.

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: قبل از هرچیزی به همه دوستان سلام گرم می‌گویم. اولین دربی بزرگ فردا در تبریز  است. جدول این موضوع را به ما گوشزد می‌کند که ما و تراکتورسازی بهترین تیم‌های لیگ هستیم. نیازی نیست که در مورد قدرت و توانایی تراکتورسازی صحبت کنم.

برانکو ادامه داد: تراکتوری‌ها امسال هم تیم خوبی بسته‌اند و قلعه‌نویی پرافتخارترین مربی لیگ است و تجربه زیادی دارد. او سابقه قهرمانی در کشور و سرمربیگری تیم ملی ایران را داشته است.به او بابت خدماتی که به فوتبال ایران ارائه داده است تبریک می‌گویم.

وی افزود: امسال هم در کنار نوری، بنگر و ادینهو و سایر بازیکنان که از قبل بودند مثل شفیعی و ایرانپوریان و همچنین با آینده‌دارترین دروازه‌بان ایران تیم خوبی تشکیل داده‌اند.  همه این‌ها نشان می‌دهد که چه تجمع خوبی از بازیکنان با کیفیت در این تیم حضور دارند و بازی سختی در انتظارمان است. من و بازیکنانم از بازی فردا خوشحال هستیم و افتخاری است که در چنین بازی شرکت می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: مطمئنم تماشاگرانی که برای تماشا به ورزشگاه می آیند و بینندگان تلویزیونی از بازی لذت می‌برند. در مورد کیفیت زمین دنبال بهانه جویی نیستم و به دنبال توجیه در مورد مصدومیت بازیکنانم نیستم. زیرا گولج و وحید امیری هم در ترکیب تیم ما نیستند و بی صبرانه منتظر بازی فردا هستیم و دوست داریم بازی مردانه‌ای فردا به نمایش بگذاریم و می‌دانید که چه رقابت حساسی بین تراکتورسازی و پرسپولیس است.

برانکو در مورد مصدومیت امیری و گولج گفت: من در مورد اینکه چه بازیکنی را دارم یا ندارم فکر نمی‌کنم بدون هر بازیکنی کار ما پیش خواهد رفت. قائم به فرد نیستم. می‌دانستیم که وقتی تیم را می‌بندیم محرومیت و مصدومیت خواهیم داشت. طبیعی است که این مسائل تغییری در اهداف ما نخواهد داشت و اینکه میل به پیروزی داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد برگزاری مسابقه در ورزشگاه کوچک اختصاصی تراکتورسازی گفت: هواداران زیادی در بازی نخواهند بود.اگر بازی در ورزشگاه بزرگ شهر بود قطعا ورزشگاه پر می‌شد. در بدو ورود با استقبال گرمی روبه رو شدیم و کانون هواداران با دسته گل به استقبال ما آمدند. ما مقابل یک تیم ورزشی بازی داریم و با شروع بازی دوستی‌ها کنار می‌رود اما قبل و بعد از بازی دوستان صمیمی خواهیم بود و این زیبا‌ترین بخش ورزش است و به همین خاطر گفتم که برای بازی فردا خوشحال هستیم . هر تیمی که توانایی بیشتری داشته باشد برنده می‌شود اما دوستی بین ما و بازیکنان تراکتورسازی همچنان باقی است. دوستی و همکاری من و قلعه‌ نویی هم باقی خواهد ماند. افتخار می‌کنم به چنین ارتباطی من کمتر یا بیشتر حدود 15 سال است که با قلعه‌نویی همکاری دارم. به دوستی با مربیان ایرانی افتخار می‌کنم.

وی افزود: زمین مسابقه هم همان شرایط بازی برای تراکتورسازی برای ما هم هست و فقط ناراحتیم که تعداد تماشاگران کم است. هم هواداران خودمان و هم هواداران تراکتورسازی با دسته گل به فرودگاه به استقبالمان آمدند.

برانکو در مورد تعطیلات لیگ گفت: بازیکنان مهم ترین مهره کار هستند و کار اصلی را آنها در زمین انجام خواهند داد.در بازی های پرسپولیس 60-70 هزار تماشاگر می آید و ما مربیان تلاش می‌کنیم که ظرفیت بازیکنان را به حداکثر می‌رسانیم تا هم از نظر بازیکن و انسانی بهتر شوند. در نهایت ورزشکاران خوبی برای ورزش ایران بسازیم.

وی در مورد شناختش از تراکتورسازی گفت: حتی ترکیب تراکتورسازی را هم می‌دانم می‌خواهید این را هم بگویم.نمی خواهید ترکیب تیم پرسپولیس را بپرسید؟

برانکو در مورد سختی تیم ها در تعطیلات لیگ ، گفت: در این مورد بهتر است حرف نزنیم طبیعی است برای بازیکنان سخت است و به راحتی نمی‌توانند فرم بدنی شان را حفظ کنند اما همه ما به نتایج تیم ملی و راهیابی به جام‌جهانی علاقه داریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت رامین رضائیان گفت: رامین رضائیان بازیکن پرسپولیس است و پارسال با باشگاه اختلاف داشت و به نتیجه رسید و احتمال دارد که فردا هم بازی کند و افتخار می‌کنیم چندین بازیکن در تیم ملی داریم و همه باهم برای موفقیت های تیم ملی شادی می‌کنیم . اما به طور علنی در افکار عمومی در موردبازیکنان صحبت نمی‌کنم و خوشحالم که به تیم ملی کمک می‌کنیم.

برانکو در مورد وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس 40 میلیون هوادار دارد و همیشه نسبت به هواداران پرشور خودش احساس وظیفه می‌کند که هجومی و زیبا بازی کند و همیشه هم دنبال نتیجه گیری است. بدون توجه به اینکه کجا بازی می‌کنیم. هواداران ما هم می‌دانند که این مساله کار ساده ای نیست و به همین خاطر وقتی هم نتیجه نمی گیریم کنارمان هستند. بازیکنان هم تمام تلاش و امکانات خودشان را به کار می‌گیرند تا نتیجه بگیرند و به همین دلیل هم کسی گلایه نمی‌کند از ما فصل گذشته ما بعد از چند هفته فقط یک امتیاز داشتیم اما هواداران در کنارمان ماندند و نتیجه گرفتیم.در اهداف و خواست ما هیچ تغییری نخواهد داشت. فردا می‌خواهیم از بازی قشنگ لذت ببریم. از بازی دو تیم خیلی خوب.

 

کد خبر : ۴۰۹۴۳۷