خبرگزاری کار ایران

وقت‌کشی در کار نبود

خلیلی: سه امتیاز شیرین از صنعت نفت گرفتیم/ بازی آسانی مقابل پیکان نخواهیم داشت

نفت تهران روز گذشته در دیدار با صنعت نفت آبادان توانست این تیم را در تهران شکست دهد و موقتا در جایگاه سوم جدول قرار بگیرد.

محسن خلیلی، مربی نفت تهران در گفتوگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص بازی روز گذشته تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: بعد از وقفه‌ای که به خاطر بازی‌های تیم ملی داشتیم ما بیشترین و بهترین بهره را بردیم،‌شاید خیلی‌ها بیشترین انتقادات را به نوع تمرینات تیم ما داشتند. اما خوشبختانه نتیجه را مقابل تیمی که هفته‌های اخیر نتایج بسیار خوبی گرفته بود کسب کردیم. صنعت نفت با امتیازاتی که گرفت شخصیت یک تیم بالا نشین را داشت.در نیمه اول خیلی زود به گل رسیدیم ولی با  عدم تمرکز بچه‌ها بازی مساوی شد. خوشبختانه در ادامه با تلاش مضاعفی که بچه‌ها داشتند توانستیم شرایط بازی را در دست بگیریم و سه امتیاز شیرین را به دست بیاوریم.  

مربی نفت تهران در خصوص ادعای صنعت نفتی‌ها مبنی بر اینکه نفت تهران در دقایق پایانی بازی وقت‌کشی می‌کرد، اظهار داشت: در یکی دو مورد بچه‌های ما آسیب دیدند و برخوردها کاملا طبیعی بود. ما حتی در دقیقه 85 به بعد دو یا سه موقعیت گل هم داشتیم. اتفاقا یکی از ایرادهایی که کادر فنی به بچه‌های تیم داشت این بود که در دقایق پایانی بازی را به کناره‌ها ببرند اما بچه‌های تیم حتی در دقایق پایانی موقعیت گل نیز ایجاد کردند و وقت‌کشی در کار نبود.

وی در خصوص نتیجه‌گیری تیم دایی از ابتدای فصل به نسبت سال‌های گذشته که از نیم‌فصل دوم نتیجه می‌گرفت، گفت: شرایط سال‌های گذشته شاید متفاوت بوده است. بستگی به شرایط تیمی و پتانسیل آن و آرامش باشگاه دارد و اگر این شرایط در اول فصل حاکم باشد مربی بهتر نتیجه خواهد گرفت. تیم نفت تیم بسیار ‌حاشیه‌ای است و این تیم از آرام‌ترین و بی‌حاشیه‌ترین تیم‌هایی است که من در آن حضور داشته‌ام. خوشبختانه بازیکنان جوان و با انگیزه و بااخلاقی در تیم ما حضور دارند و دوستی و رفاقتی که بین بازیکنان و کادر فنی وجود دارد باعث به وجود آمدن این نتایج برای نفت شده است.

خلیلی بازی پیکان را سخت پیش‌بینی کرد و افزود: بازی‌هایی که پیش و رو داریم ساده نخواهد بود و هر چه جلوتر می‌رویم تیم‌ها آماده‌تر و تشنه‌تر برای گرفتن امتیازات هستند. ما در این هفته تیم پیکان را آنالیز می‌کنیم. امروز ریکاوری داریم. بازی دوستانه‌ای برای ذخیره‌های تیم در نظر گرفته‌ایم. تیم پیکان مربی بادانش و بازیکنان باتجربه‌ای دارد و تیمی است که با دو یا سه برنامه برای بازی با ما حاضر خواهد شد.  

 

کد خبر : ۴۰۹۵۱۲