خبرگزاری کار ایران

پنجعلی: شرایط استادیوم بازی را برای پرسپولیس سخت کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید با توجه به شرایط نامناسب استادیوم، کسب نتیجه مساوی برای پرسپولیس بسیار خوب بود.

محمد پنجعلی در خصوص بازی پرسپولیس با تراکتورسازی به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: با توجه به شرایط بد میزبانی تراکتورسازی و حواشی به وجود آمده در این بازی، کسب نتیجه مساوی برای پرسپولیس خوب بود.

وی افزود: از نظر فنی دو تیم در شرایط برابری قرار داشتند اما من معتقدم پرسپولیس تسلط بیشتری بر بازی داشت و توانست بازی را در جو بدی که در استادیوم وجود داشت کنترل کند. در هر حال شرایط بد استادیوم بازی را برای پرسپولیس سخت کرد.

پنجعلی در خصوص حواشی این بازی نیز گفت: به نظر من برگزاری بازی در چنین شرایطی اشتباه است. اگر سنگی که به سر دروازبان خارجی پرسپولیس برخورد کرد به چشم او برخورد می‌کرد تبعات جبران ناپذیری برای فوتبال ما چه در داخل و چه در عرصه بینالمللی به وجود می‌آمد.

وی ادامه داد: تعداد معدودی از تماشاگران در بازی دیروز مسبب این اتفاقات و حواشی بودند و  باقی هواداران تراکتورسازی می‌توانستند با کنترل سکو‌ها از ایجاد این حواشی جلوگیری کنند.

پنجعلی در پایان در خصوص بازی آینده پرسپولیس مقابل استقلال گفت: پرسپولیس در حال حاضر در شرایط بهتری به سر می‌برد اما نتیجه این بازی به شرایط تیم‌ها از نظر روحی در روز بازی بستگی دارد. هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشد پیروز دربی است.

کد خبر : ۴۰۹۹۴۳