خبرگزاری کار ایران

چمنیان: بازیکنان مانند تمرینات عمل کنند مسافر جام جهانی خواهیم بود

چمنیان در مورد غیبت تاج در مراسم بدرقه گفت: او به خاطر مشغله کاری در مراسم امشب حضور نداشت.

به گزارش ایلنا، عباس چمنیان در حاشیه بدرقه نوجوانان فوتبالیست ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: امکاناتی که می‌خواستند به ما بدهند در اختیار تیم قرار گرفت. با توجه به سن و سالی که این بازیکنان دارند و همین‌طور حساسیت آنها، این تیم را روانه مسابقات کرده‌ایم.

وی افزود: 16 تیمی که وارد این مرحله شده‌اند، مطمئناً حریفان سرسختی هستند، تمام تلاش ما این است که بتوانیم به جام جهانی صعود کنیم. از ابتدا که کار را در دست گرفتیم، هدف‌گذاری ما همین بوده است، اما این نکته را نباید فراموش کنیم که تیم‌های قدرتمندی در این بازی‌ها حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران در پاسخ به این سوال که لباسی که بزرگسالان می‌پوشند در اختیار نوجوانان قرار نگرفته، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما هم‌قسم شده‌اند که برای پرچم کشورشان رقابت کنند و لباس در درجه بعدی اهمیت قرار می‌گیرد.

چمنیان همچنین در مورد غیبت تاج در مراسم بدرقه یادآور شد: او به خاطر مشغله کاری در مراسم امشب حضور نداشت، اما قبلاً به تیم ملی سر زده است و حمایت‌های زیادی از ما صورت گرفته است و ما هم باید بتوانیم جواب آن را بدهیم. امیدوارم مردم ما را دعا کنند تا بتوانیم با توجه به همه حساسیت‌هایی که در این رده وجود دارد، نتایج خوبی کسب کرده و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در پایان گفت: اگر بازیکنان تمرکز خود را حفظ کنند و آن‌طور که در تمرینات و بازی‌های دوستانه عمل می‌کردند در رقابت‌های قهرمانی آسیا هم کار کنند، صد درصد یکی از مسافران جام جهانی خواهیم بود.

 

کد خبر : ۴۱۰۰۶۳